Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فصیحی‌هرندی عصر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های رفسنجان و انار اظهار داشت: اقتصاد شهرستان رفسنجان مبتنی بر کشاورزی است اما در این میان صنعت نیز جایگاه خوبی در این شهرستان دارد.

وی افزود: کشاورزی مایه حیات این شهرستان است اما باید صنعت نیز در این شهرستان رونق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که جلوی توسعه این شهرستان را گرفته است مسئله کم آبی است در این میان بدنه بخش خصوصی نیز چابک بوده و با بدنه سنگین دولت هم‌خوانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه قوانین مزاحم را باید از سر راه سرمایه‌گذاران برداشت، تصریح کرد: بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت بخش خصوصی یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت منطقه است تا بتوانیم در آینده نزدیک از معجزه بخش خصوصی بهره‌مند شویم.

فصیحی هرندی به تأمین نیازمندی‌های شرکتهای بزرگ اشاره و اظهار کرد: معتقدیم باید نیازهای شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان در داخل استان تولید شود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: باید از طریق اتاق بازرگانی این نیازها اعلام شود تا سرمایه‌گذاران اقدام به تولید قطعات مورد نیاز شرکت‌ها کنند.

فصیحی‌هرندی عنوان کرد: برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان رفسنجان یک هزار و ۸۰۰ هکتار زمین اختصاص داده شده است که به آب نیاز دارد که درخواست تحصیص آب مورد نیاز این طرح از استاندار داریم.

کد خبر 5091126

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رفسنجان رفسنجان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر بارش باران بارش برف شیوع کرونا شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان شهرکرد محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد

قلب، کبد و دو کلیه محمدعلی بمانی جوان ۲۳ ساله رفسنجانی که ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ طی یک سانحه تصادف در جاده کوثرریز رفسنجان دچار مرگ مغزی شده بود، امروز طی یک عمل جراحی در بیمارستان رفسنجان برداشت شد.

قرار است، قلب این جوان برای اهدا به تهران و کبد و دو کلیه به شیراز منتقل ‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار