Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، شاه آبادی معاون سیما، یزدی مدیر شبکه مستند و جمعی از مستند سازان در مرکز همایش های رسانه ملی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه شاه آبادی معاون سیما گفت: در چند سال گذشته رنگ آنتن و قاب تلویزیون به برکت زحمات و تلاش های هنرمندانه مستند سازان رنگ و بوی دیگری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه این ژانر و این گونه ار تولیدات تلویزیونی ارتباط خوب و عمیقی با مخاطبان برقرار کرده است. خسته نباشید به همه عزیزان مدیران شبکه مستند،مدیر سابق شبکه مستند مسلم غفوری و معاون سابق آقای میرباقری میگویم و از آنها تشکر می کنیم.

شاه آبادی اظهار کرد: حقیقتا در این چند سال برای اینکه مستند بتواند جایگاه ویژه ای در فرهنگ کشور و در قاب تصویر پیدا کند، اقدامات ویژه ای انجام شده است و امروز زیر ساخت قابل توجه ای برای توسعه مستند وجود دارد.

وی عنوان کرد: مستند به عنوان یک تلاش برای کشف حقیقت، بازنمایی حقیقت، بیان نزدیک به واقع به مخاطب، امروز توانسته در بین مردم جای ویژه ای باز کند. ما باید روی این ذائقه سازی کار ویژه ای کنیم، در واقع روی موضوعی که مخاطب ما به آن توجه دارد برنامه ریزی کنیم. چرا که می تواند به زندگی و شناخت ما کمک کند. همچنین می تواند معرفت افزایی برای مخاطب داشته باشد بنابراین باید روی آن سرمایه گذاری کنیم.

معاون سیما گفت: اگر مستند، یک مستند پژوهش محور باشد و یا اگر مستند ساز زاویه دید درست و نگاه واقعی و انتخاب درست داشته باشد، طبیعی است ما را در بیان و مقاصد به هدف نزدیک می کند. امروز که این زیر ساخت ارزشمند با حمایت جدی ریاست رسانه ملی فراهم شده است بایدجمع مستند سازان با بارش فکری و انتخاب درست و رویکرد مسئله محوری به جای موضوع محوری نیاز مخاطب را به درستی بشناسند.

وی ادامه داد: باید به دقت و پژوهش مورد نیاز یک مستند توجه و تامل  و یک فصل جدید در مستند سازی ارائه وعرضه کنیم. امروز تنها شبکه مستند عرضه کننده تولیدات شما نیست ،بلکه این ژانر و گونه نمایشی در اکثر شبکه ها جای خود را باز کرده است.

 

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره مستند مستند تلویزیونی شبکه مستند ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم رونمایی این فیلم به کارگردانی ابوالفضل توکلی دوشنبه دهم اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

امیرسلیمانی متولد ۱۳۲۱ بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی گوناگون مانند هزاردستان، شاه دزد، دبیرستان خضرا، تبریز در مه، معمای شاه و دوقلو‌ها بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد