Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت، طی تماس تلفنی با رئیس دیوان محاسبات کشور، خواستار برقراری حق عائله‌مندی برای زنان سرپرست‌خانوار فاقد فرزند و مجرد، بالاخص افراد دارای معلولیت شد.

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت، درخصوص درخواست مطروحه نماینده خراسان جنوبی مبنی‌بر قطع حق عائله‌مندی زنان سرپرست خانوار فاقد فرزند و مجرد را، طی تماس تلفنی با مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور در میان گذاشت و گفت: به استناد بند ۴ ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری، کمک هزینه عائله‌مندی به تمام زنان سرپرست خانوار و حتی تمام زنان مجرد تا سال ۹۱ تعلق می‌گرفت که از سال ۹۲ حق عائله‌مندی برای زنان فاقد فرزند و مجرد از سوی دیوان محاسبات کشور لغو شده است که امیدواریم رسیدگی لازم در این خصوص صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت رفاه، در ادامه این تماس تلفنی، رئیس دیوان محاسبات کشور قول رسیدگی و برطرف کردن این مشکل به‌صورت خاص را به جامعه معلولان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر رفاه مشکلات جامعه معلولان دیوان محاسبات کشور رئیس دیوان محاسبات سرپرست خانوار حق عائله مندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

کد خبر 848970 برچسب‌ها ویژه ورزشی ناصر‌ حجازی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان