Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دربسته اخبار پلیس امروز می‌خوانیم:

دستگیری ۲ سارق وکشف ۴۶ فقره سرقت در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری ۲ سارق و کشف ۴۶ فقره سیم کابل برق و منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود خداداد نژاد گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل و کابل برق در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پی جویی‌های بعدی موفق شدند در ارتباط با وقوع چند مورد سرقت منزل یک متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

او تصریح کرد: این متهم در مواجهه با شواهد و مدارک مستدل پلیس به ۴۰ فقره سرقت سیم کابل و ۶ فقره سرقت منزل با همدستی یک نفر دیگر و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه با تلاش ماموران سارق دوم نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر مرتبط با این دو متهم و کشف برخی اموال مسروقه گفت: این ۳ نفر که به نوعی در قالب یک باند اقدام به سرقت می‌کردند پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شناسایی و دریافت اموال مسروقه از طریق سامانه نما

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: افرادی که از آن‌ها سرقت صورت گرفته است می‌توانند برای شناسایی اموال مسروقه خود به سامانه نما مراجعه کنند.

سرهنگ یداله حسن پور افزود: با ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه ارتقاء عملکرد نیروی انتظامی نیاز نیست که مالباختگان برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند بلکه با مراجعه به سامانه نما علاوه بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده داشته باشند.

او تصریح کرد: سامانه نما بستری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالا‌های مسروقه است که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالا‌های کشف شده را برای شناسایی اموال مسروقه خود رصد کنند.

سرهنگ حسن پور گفت: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده درسایت نما با عکس کالای کشف شده بارگزاری شده که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و انتخاب استان مورد نظر، سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی www.police.ir و مراجعه به قسمت اموال کشف شده، مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و آن را شناسایی کنند و می‌توانند شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت بگیرد.

کشف ۳۰۰ کیلو حشیش در عملیات شبانه پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰۰ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه وانت مزدا در عملیات شبانه ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: مأموران انتظامی بخش راین هنگام گشت زنی شبانه و نامحسوس به یک دستگاه وانت مزدا عبوری از یکی از جاده‌های اطراف این شهر مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

او افزود: راننده این خودرو بدون توجه به حضور پلیس با افزایش سرعت به سمت حاشیه جاده فرار کرد و در ادامه پس از مواجهه با تعقیب و مراقبت ماموران، خودرو را در یک نقطه بیابانی رها و با استفاده از تاریکی شب از دید ماموران خارج شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند که تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

دستگیری ضربتی سارقان مسلح خودرو

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: زن و مردی که در قالب مسافر خودروی دوو یک شهروند سیرجانی را سرقت کرده بودند کمتر از ۲ ساعت در محدوده شهرستان بافت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی اعلام وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی دوو در یکی از جاده‌های سیرجان، بلافاصله از سوی مرکز ۱۱۰ استان، اجرای طرح مهار به پلیس این شهرستان و دیگر نقاط همجوار ابلاغ شد.

او افزود: ماموران پلیس شهرستان بافت به سبب همجواری با این شهر بلافاصله پس از دریافت پیام به صورت نامحسوس در یک نقطه از محور رابر-بافت مستقر و موفق شدند کمتر از ۲ ساعت، خودروی سرقتی را متوقف و راننده و سرنشین آن که یک خانم بود را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و تعدادی فشنگ از متهمان افزود: این ۲ نفر که در بررسی‌های بعدی مشخص شد سوابق متعددی از سرقت در شهر‌های کرمان، زاهدان و جیرفت نیز دارند در قالب مسافر از شهر کرمان سوار یک دستگاه خودروی دوو شده و در مسیر شهرستان سیرجان با تهدید راننده اقدام به سرقت خودروی او می‌کنند که خوشبختانه با سرعت عمل پلیس قبل از خارج شدن از محدوده این شهرستان دستگیر شدند.

   کشف ۵۷ فقره سرقت تجهیزات شرکت ایرانسل در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی شرکت ایرانسل و کشف ۵۷ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

سرهنگ محمود خداداد نژاد افزود: در پی اعلام وقوع چند مورد سرقت از تجهیزات مربوط به شرکت ایرانسل در شهر زرند و ایراد خسارت بالا به این شرکت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پی جویی‌های پلیسی یک متهم مرتبط با انجام این سرقت‌ها را شناسایی و وی را در حالی که قصد سرقت از اماکن خصوصی داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند افزود: این متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۵۷ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی مربوط به شرکت ایرانسل اعتراف کرد که در ادامه کارشناسان امر خسارات وارده ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی را بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال عنوان کردند.

کشف ۲۸۰ کیلو تریاک از مینی بوس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۰ کیلو تریاک از یک دستگاه مینی بوس در عملیات ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ بخش شهداد خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پایگاه انتظامی شهید خواجویی یگان تکاوری بخش شهداد با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد افیونی از محدوده این بخش مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با استقرار در چند نقطه از محور"گلزار-کرمان"به یک دستگاه مینی بوس عبوری مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از این مینی بوس ۲۸۰ کیلو تریاک کشف و در این رابطه یک متهم که قصد داشت این محموله را به همین طریق به مرکز کشور منتقل کند دستگیر کردند.
انتهای پیام/ ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی شهرستان زرند فرمانده انتظامی استان کرمان شناسایی و دستگیر اموال مسروقه شرکت ایرانسل برای شناسایی پلیس آگاهی کیلو تریاک سامانه نما فقره سرقت یک دستگاه مینی بوس کشف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار مأموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و ابراز داشت: این مأموریت‌ها منجر به دستگیری هفت نفر شده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران یگان امداد میامی هنگام گشت‌زنی محورهای مواصلاتی متوجه وانت مزدا مشکوک شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق تجهیزات آب‌نما میدان نور سمنان توسط مأموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر دستگیر شد، ابراز داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت شیرآلات و تجهیزات این آب‌نما اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سه سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره شاهرود به دام پلیس گرفتار شدند، تصریح کرد: این افراد به انجام چهار فقره سرقت از محل‌های مذکور اعتراف کردند.

وی از کشف دو کیلوگرم تریاک از خودرو ۴۰۵ و دستگیری راننده آن در ایست بازرسی شاهرود محور مشهد خبر داد و گفت: این خودرو از شرق کشور به سمت استان‌های شمالی در تردد بود که با هوشیاری مأموران از حرکت ایستاد.

کد خبر 6088535

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن