Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طی هشت ماه گذشته از ابتدای امسال، ورود مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصد در بخش حمل نقل عمومی جاده ای، ۷۹ درصد در بخش حمل و نقل ریلی و ۷۰ درصد در بخش حمل نقل هوایی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به آمار ورود مسافر به خراسان رضوی طی این مدت اشاره نکرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با تشکر ویژه از اهتمام مردم استان و کشور به رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا ادامه داد: امید است با ادامه این همکاری‌ها روز به روز شاهد کاهش چرخه انتقال بیماری باشیم و در آینده نزدیک این بیماری کاملا ریشه کن شود و در پی آن شاهد حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی و جهان اسلام همراه با شور و نشاط معنوی در تشرف به قطعه‌ای از بهشت یعنی مشهد الرضا باشیم.بیشتربخوانید ارائه خدمات در واحدهای اقامتی خراسان رضوی با رعایت کامل شیوه نامه ها


براتی بیان کرد: آبان ماه امسال نسبت به ایام مشابه سال قبل بسیار متفاوت است یعنی در آبان امسال کاهش ۷۷ درصدی را در بخش ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش۷۴ درصدی به استان را شاهد هستیم.

او تصریح کرد: میزان ورودی مسافر به مشهد در بخش حمل و نقل جاده‌ای عمومی ۴۹ هزار و ۵۱۹ نفر بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل این رقم ۲۱۱ هزار و ۴۷۲ نفر بوده است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی میزان کاهش ورودی در دو بخش هوایی و ریلی را به مشهد به ترتیب ۷۰ و ۶۶ درصد اعلام کرد.

براتی اظهار کرد: تعداد زائرانی که در این مدت از طریق حمل ونقل هوایی وارد مشهد شده اند ۴۳ هزار و ۳۰۲ نفر و تعداد افرادی که از طریق حمل نقل ریلی به مشهد مشرف شده اند ۸۷ هزار و ۳۲۲ نفر بوده است.

  منبع:ایرنا انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی ویروس کرونا زائران رضوی خراسان رضوی بخش حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی