Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار مختلفی پیرامون جیمز هاردن شنیده می‌شود اما این بازیکن بی‌توجه به همه چیز مشغول تفریح است.

احتمال جدایی جیمز هاردن از هیوستون راکتس روز به روز بیشتر می‌شود. او در تمرینات آماده‌سازی راکتس شرکت نکرده و به مدیران راکتس اطلاع داده که آماده ترید به فیلادلفیا سونی سیکسرز یا تیمی دیگر است.

جیمز هاردن که پیش از این زمزمه‌های پیوستنش به بروکلین نتس شنیده می‌شد حالا سوژه خبرهای متعددی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش تیم مک‌من از ESPN، هاردن به مدیران هیوستو راکتس اطلاع داده که در صورت علاقه فیلادلفیا سونی سیکسرز به ترید، او با این انتقال موافقت خواهد کرد. هاردن همچنین به مدیران فرنچایز گفته است که امکان دارد تیم‌های دیگری نیز وجود داشته باشند که با معیارهای این بازیکن همخوانی داشته باشند و به مقصد دلخواه او تبدیل شوند. هرچند تا این لحظه، سیکسرز و راکتس هیچگونه مذاکره جدی انجام نداده‌اند.

از طرف دیگر با وجود آنکه هیوستون هیچ عجله‌ای برای ترید هاردن ندارد اما ریش برای تیم فعلی‌اش شرایط خاصی ایجاد کرده است. جیمز هاردن در اولین تمرین بدنسازی دسته جمعی هیوستون راکتس که روز یکشنبه انجام شد حاضر نبود. استفن سایلس، مربی هیوستون راکتس دلیل عدم حضور هاردن در این تمرین را پروتکل‌های NBA برای کوید-19 اعلام کرد اما هاردن حتی در تمرین انفرادی خود نیز شرکت نکرد. بر اساس گزارش ESPN، هاردن اخیرا هیچ تماسی با سایلس نداشته است. مربی هیوستون نیز در این رابطه گفت:

تا جایی که من می‌دانم هیچ بازه زمانی برای بازگشت جیمز هاردن وجود ندارد.  این یک پسرفت است چون شما دوست دارید بهترین بازیکن‌تان در تمرینات حضور داشته باشد.

به گزارش طرفداری، این در حالی است که طی روزهای اخیر تصاویری از حضور جیمز هاردن در جشن تولد یک خواننده رپ و همچنین تفریح این بازیکن در شهر لاس وگاس منتشر شده است. با توجه به مقررات لیگ NBA برای پیشگیری از ابتلای بازیکنان به کرونا، هنوز خبری از جریمه هاردن برای این بی‌انضباطی‌ها منتشر نشده است. همچنین هاردن ممکن است از جانب هیوستون راکتس بابت تاخیر برای حضور در تمرینات جریمه شود اما سایلس اعلام کرد جریمه شدن هاردن به خاطر حاضر نشدن در تمرینات تیم هنوز در اولویت‌های تیم قرار نگرفته است. از قرارداد فعلی هاردن، دو فصل همراه با یک فصل دارای گزینه پلیر آپشن باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

نقل و انتقالات NBA | راسل وستبروک در ازای جان وال از هیوستون راکتس به واشینگتن ویزاردز ترید شد!

بسکتبال NBA | راسل وستبروک: نحوه بازی و عملکرد من باعث شده تا مردم به عنوان یک انسان درباره من سو برداشت کنند

بسکتبال NBA | اولین تصاویر راسل وستبروک در پیراهن واشینگتن ویزاردز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیوستون راکتس جیمز هاردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی