Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@16:00:47 GMT

کشتی ایران در خطر است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۸۳۷۴

صراط:

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار سمنان رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت:‍ کشتی آرام آرام در شهر‌های بزرگ در حال کنار گذاشته شدن است و این زنگ خطری جدی برای علاقمندان و دوستداران این رشته کهن و اصیل ایرانی به شمار می‌رود.

او به راهکار لازم برای کمک به کشتی ایران اشاره کرد و گفت: با آسیب شناسی انجام شده و دعوت از صاحب نظران و پیشکسوتان، در تلاشیم ضمن بررسی مشکلات و تنگنا‌های ایجاد شده، راهکار‌های ارتقای کشتی در استان‌های کشور و دنیا را مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اضافه کرد: راه اندازی برنامه دایره طلایی، افزایش فعالیت‌های آموزشی و اطلاع رسانی در فضای مجازی، عملیاتی کردن برنامه ها، دیدار چهره به چهره با استانداران و مسئولان ورزش استان‌های کشور، از جمله اقدام‌های جدیدی است که با هدف ارتقای سطح کشتی و گسترش همه جانبه آن در حال انجام است.

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کشتی رشته اصیل و کهن ایرانی است و همچون فرش و پسته ایران به عنوان یک نماد برای کشور به شمار می‌رود که در صورت بی توجهی و سهل انگاری نسبت به آن شاهد کم رونقی و نابودی آن خواهیم بود.

دبیر بیان کرد: استان سمنان می‌تواند با قهرمان پروری و استعداد یابی به کشتی کشور کمک کند، چرا که اگر این استان یک قهرمان کشتی را به عرصه بین الملل ارائه کند بی شک تا سال‌ها آثار مثبت و تشویقی آن در میان جوانان و نوجوانان ادامه می‌یابد.

او افزود: هدف از توجه به کشتی صرفا قهرمان پروری و معرفی قهرمانان به دنیا نیست بلکه این رشته می‌تواند علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، سهم موثری در کاهش تخلف‌ها و اقدام‌های حاشیه‌ای ایفا کند.

دبیر تصریح کرد: هر چه در حوزه ورزش سرمایه گذاری شود بی تردید از میزان بزهکاران و متخلفان کاسته خواهد شد.

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: از استاندار سمنان تقاضا داریم، بیش از گذشته در تامین امکانات سخت افزاری و مورد نیاز کشتی و هم در تامین اعتبارات مورد نیاز جهت استعداد یابی و پرورش ورزشکاران توانمند، به فدراسیون کشتی ایران کمک کنند.

دبیر تصریح کرد: برخی از شهرستان‌های استان سمنان استعداد و توانمندی توسعه و گسترش ورزش کشتی را در خود دارد که در صورت مشارکت بیشتر فرمانداران می‌توانیم آینده‌ای درخشان را برای کشتی استان سمنان تصور کنیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کشتی ایران علیرضا دبیر فدراسیون کشتی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد