Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان از برگزاری اولین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه‌ی معلولان استان خبر داد و گفت که تمامی گروه‌های معلولان اعم از معلولان شنوایی، بینایی، جسمی‌حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و ... می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و آثار خلاقانه‌ خود را تا پایان آذر ماه از طریق واتس‌آپ به شماره‌ 09213230438 ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عبدالرحیم عبدالکریمی با اشاره به آغاز هفته ملی و روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار کرد: «امسال و با توجه به وضعیت جامعه و عدم امکان برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف، تصمیم گرفته شد تا به مناسبت روز جهانی معلولان و با هدف گسترش روحیه سرزندگی و نشاط و فرهنگ‌سازی، شناسایی استعدادها، پیشگیری از گسترش ضعف و ناتوانی‌های ناشی از معلولیت و ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه، جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای در سطح استان کرمان برگزار شود».

دبیر اولین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه معلولان گفت: «این جشنواره در موضوعات بیان مسائل و مشکلات معلولان در حوزه‌های مناسب‌سازی، اشتغال، آموزش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی، استفاده بهینه از توانمندی و اوقات فراغت، استفاده حداکثری از امکانات موجود، انتظارات معقول معلولان از جامعه، ترغیب جامعه برای ورود به شناخت توانمندی‌های معلولان و تلاش برای ارتقا و استفاده‌ی مناسب از این توانمندی‌ها؛ در سه حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد».

او موضوع ویژه این جشنواره را کرونا و معلولیت اعلام کرد و افزود: «کلیه‌ی گروه‌های معلولان اعم از معلولان شنوایی، بینایی، جسمی‌حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و ... می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و به ثبت آثار خلاقانه توسط تلفن همراه بپردازند».

عبدالکریمی با اشاره به این‌که به نفرات اول تا پنجم هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اظهار کرد: «به‌مناسبت سیزدهم آذرماه روز جهانی معلولان به آثار منتخب ششم تا سیزدهم هر بخش نیز هدایایی اهدا خواهد شد و معلولان عزیز محدودیتی برای شرکت در موضوعات مختلف نخواهند داشت ».

وی مهلت ارسال آثار را تا پایان آذرماه جاری بیان کرد و افزود: «شرکت‌کنندگان در مسابقه بایستی آثار خود را از طریق واتس‌آپ به شماره 09213230438 ارسال کنند».

رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان توضیح داد: «انتخاب و داوری آثار در دی ماه 99 انجام می‌شود و اعلام آثار پذیرفته شده و اهدای جوایز ایام‌الله دهه‌ی فجر سال‌جاری خواهد بود».

وی با اشاره به این‌که این جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار خواهد شد، افزود: «شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند فرم فراخوان و ثبت‌نام در جشنواره را ازسایت بهزیستی به آدرسhttp://www.behzisti.ir/service/province/kerman دریافت کنند».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی کرمان عبدالکریمی جشنواره عکس و فیلم ۱۰۰ ثانیه ای ی معلولان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

این اختتامیه با حضور امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار نادر ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی امیریان رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس کشور، سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر طباطبایی رییس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همراه بود.

در ابتدای اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» سردار ادیبی گفت: یکی از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی حماسه‌های جاودان دوران دفاع مقدس برای نسل حاضر و بعدی است. رسالت بزرگی که بر دوش ما نهاده شده این است که تلاش کنیم آنچه به دفاع مقدس تعلق دارد، به نسل جوان منتقل شود. دورانی را پشت سر گذاشته‌ایم که همه دنیا برابر ما قد علم کرده بودند و مجاهدان خدا سد راهشان شدند و موفقیت‌های پی در پی را در دفاع مقدس برای کشور به یادگار گذاشتند. ملت ایران در دفاع مقدس ثابت کرد توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد و این اقتدار نشات گرفته از تربیت دینی و اسلامی است.

وی افزود: جهاد در دفاع مقدس مظهر توانایی ملت ایران بود و شخصیت‌هایی در آن بُرهه خلق شدند که سزاوار معرفی شدن به نسل فعلی و آینده هستند. شناخت زحمت‌های جانبازان و کسانی که بر عهد خود وفادار ماندند و در حال تداوم این راه هستند و همچنین حوادث آن دوران، مساله مهمی است که باید به فکر آن باشیم تا عمق اعتقادات جوانان ما نسبت به آن دوران افزایش یابد.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه سخنان خود گفت: یکی از برنامه‌ها در سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت، موضوع ایجاد ارتباط عمیق‌تر خانواده‌ها با ایثارگری ایثارگران است. این موضوع کمک می‌کند در جهاد تبیین موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم و این جشنواره با همین هدف توسط ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال انجام است. قرار است امسال نیز فراخوان دیگری از این جشنواره منتشر شود که پیشبرد کارهای آن، همت همه ما را می‌طلبد تا فعالیتی گسترده‌تر صورت گرفته و ملت ایران ارتباطشان با دفاع مقدس بیشتر شود.

سردار ادیبی با اشاره به آثار رسیده به این جشنواره افزود: در پی انتشار فراخوان جشنواره، تولیدات خوبی دریافت کردیم، ولی انتظار ما از استان‌ها بیشتر است. امیدواریم در جشنواره چهارم، شاهد افزایش ارسال آثار باشیم. در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس توسط ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092937 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی