Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره رای صادره در پرونده سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را ارئه داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعت فدراسیون فوتبال درباره رای صادره در ارتباط با محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: محمود فکری تحت قرار داد با باشگاه نساجی مازندران بوده است و بعد از فسخ قرارداد با این تیم به تیم فوتبال استقلال پیوست که این مسئله باعث شکایت تیم فوتبال نساجی شد و بعد از شکایت این باشگاه، ما هم به پرونده ورود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ما جلسه رسیدگی به این موضوع را با حضور نمایندگان طرفین تشکیل دادیم و نهایتا هم این رای که مبنای آن قرارداد باشگاه نساجی و محمود فکری بود، صادر شد.

او درباره احتمال برگشت این رای به نفع محمود فکری گفت: آرای ما قابل تجدید نظر است و همکاران ما در کمیته استیناف بعد از آن که اعتراض محکومان به آن‌ها واصل شود، پرونده را مجددا مورد بازبینی قرار می‌دهند.

نورشرق درباره زمان پرداخت این جریمه عنوان کرد: بعد از ابلاغ این حکم، باید سریعا بابت پرداخت جریمه اقدام شود و این که این پرداخت چه ضمانت اجرایی داشته باشد، منوط به چگونگی درخواست باشگاه نساجی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود فکری فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال محمود فکری تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران