Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر استرالیا در تلاش است که دانشجویان بین‌المللی که قبل از شیوع کرونا در دانشگاه های این کشور تحصیل می کردند را به دانشگاه‌های این کشور بازگرداند.

به گزارش ایسنا به نقل از یودبلیونیوز، با شیوع کرونا دانشگاه‌های سراسر جهان به تعطیلی کشیده شدند. این تعطیلی ضررهای مالی هنگفتی را به دانشگاه‌ها وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همچنین دانشجویان بین‌المللی نیز در کشورهای خود باقی ماندند و عده‌ی زیادی از آنها از ثبت‌نام در دانشگاه‌ خود صرف نظر کردند. 
با توجه به اینکه دانشگاه‌های کشورهای توسعه یافته بخش زیادی از درآمد خود را از طریق دانشجویان بین‌المللی کسب می‌کنند. از این رو در دوران کرونا ضررمالی زیادی متحمل شدند. 
در این راستا، دانشگاه‌های استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دانشجویان بین‌المللی خود را تحت فشار قرار می‌دهند تا اوایل سال 2021 میلادی به این دانشگاهها بازگردند. زیرا تحقیقات جدید نشان می‌دهد که استرالیا می‌تواند کلاس‌های حضوری را مجددا دایر کند. 
دولت این کشور هم به دانشگاه‌ها فرصت محدودی داده تا برنامه بازگشت ایمن دانشجویان را نهایی کنند. 
هم‌اکنون استرالیا در بازگرداندن دانشجویان بین المللی رقابت سختی را با کشورهایی چون کانادا و انگلیس دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان دانشجویان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین