Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از برگشت ۴۴ هزار خودرو در اجرای طرح محدودیت های تردد در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی سطح استان خبر داد.

مرتضی میرزایی گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و در راستای تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت تردد در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی از اول آذرماه جاری در سطح استان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای این طرح در ۵۶ نقطه از مبادی ورودی استان و شهرستان ها خبر داد و تصریح کرد: در استان مازندران پنج شهرستان دارای وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها دارای وضعیت نارنجی هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه از آغاز اجرای این طرح تاکنون بیش از ۴۴ هزار دستگاه خودرو از مبادی ورودی شهرهای استان برگشت داده شدند، افزود: طی این مدت بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ خودرو به دلیل نقض قوانین و مقررات مربوط به محدودیت های ترافیکی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها شامل خودروهای امدادی و درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر نمی شود، تصریح کرد: ممنوعیت های تعیین شده برای کارکنان دستگاه های دولتی که محل سکونت آنها با محل کار آن ها در یک نقطه قرار ندارد، هموطنانی که نوبت عمل جراحی دارند و افرادی که دارای احضاریه زمان حضور در موعد مقرر تعیین شده هستند با ارائه مدارک مثبته شامل نخواهد شد.

میرزایی همچنین از اعمال محدودیت های تردد از ساعت ۲۱:۰۰ شب تا ۴:۰۰ بامداد در شهرها خبر داد و افزود: با استفاده از دوربین های پایش تصویری نسبت به نظارت و کنترل شهرها توسط پلیس راهور اقدام و در صورت مشاهده خودروها نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد.

وی از سایر خودروهایی که قصد تردد های بین شهری را دارند، خواست: برای تردد در شهرهای فاقد کنارگذر و یا کمربندی از معابر شهری که برای این منظور در نظر گرفته شده، بدون هرگونه توقف در طول مسیر اقدام کنند.

 میرزایی با اشاره به اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان، گفت: در این راستا با همکاری کارشناسان اداره صمت، بهداشت و درمان و اصناف از ۱۰ هزارو ۳۰۵ واحد صنفی سطح استان بازدید شد که ۴۵۶ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل های صادره پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از همکاری خوب شهروندان، کسبه ها و رانندگان وسایل نقلیه در اجرای هرچه بهتر این طرح با پلیس قدردانی کرد و گفت: پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همگانی است و هم افراد جامعه در راستای پیشگیری از این بیماری باید به وظیفه شهروندی خود عمل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت تردد استان مازندران وضعیت قرمز محدودیت ها شهرستان ها سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال