Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمدقلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سامانه سرد و بارشی از امشب (چهارشنبه) استان را از عرض های شمالی تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

وی افزود: با ورود این هسته سرد از منطقه شمال شرق کشور، توقع داریم که ناپایداری ها از صبح پنج شنبه شدت گرفته و حداکثر فعالیت این سامانه بعدازظهر و شامگاه پنج شنبه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدقلی پور بیان کرد: از پیامدهای این سامانه، کاهش محسوس دما (هشت درجه ای)، بارش پراکنده باران، پدیده مه غلیظ مخصوصاً در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای، کاهش حداقلی دما کمتر از صفر درجه در نواحی کوهپایه ای، گسترش ریزش برف در مناطق استان است و بیش از دو سوم استان شاهد سرما خواهد بود.

وی ادامه داد: در مناطق سردسیر و کوهپایه ای و کوهستانی امکان ریزش برف وجود داشته البته برخی از شهرهای کوهپایه ای استان هم شاهد ریزش برف خواهند بود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان بیان کرد: شدت فعالیت این سامانه به تدریج از روز جمعه کاسته شده و با توجه به برودت هوا و مه، لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

محمدقلی پور گفت: این سامانه شنبه استان را ترک می کند.

گفتنی است نشست پیش آگاهی و کمیته بحران هواشناسی استان به ریاست نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان و حضور سایر اعضا تشکیل شد.

داداشی در این جلسه گفت: با توجه به کاهش دید افقی و لغزنده شدن جاده ها و اختلال در تردد جاده های کوهستانی مراتب با صدور هشدار زرد به مدیریت بحران و دیگر دستگاه های خدمت رسان و عموم مردم اطلاع رسانی شود و بر آمادگی کارشناسان ستاد و شهرستان ها در امر اطلاع رسانی به هنگام هم تاکید کرد.

کد خبر 5091351

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل هواشناسی گلستان محمد قلی پور بارش برف ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو کرمانشاه گرگان شهرکرد کوهپایه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه در شروع نخستین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، روند قیمت در بازار طلا با کاهش چشمگیر قیمت دلار همراه شد و افت میلیونی قیمت‌ها را برای بازار فلز زرد به دنبال داشت.

روز شنبه افت قیمت دلار به همراه کاهش محدود اونس جهانی طلا، بازار طلا و سکه را یکدست نزولی کرد. این کاهش قیمت، مثقال طلا را بعد از گذشت بیش از یک ماه به کانال ۱۴ میلیونی برگرداند.

فعالان بازار طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در دو روز آینده، انتظار تغییر قیمتی خاصی در طلای جهانی ندارند، اما معتقدند اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه پیدا کند، باید منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.

قیمت نقره همپای طلا ارزان شد

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ سنت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان معامله می‌شود و کاهش هزار و ۵۹۰ تومانی پیدا کرده است.

سکه بهار ۳۸ میلیونی شد

قیمت سکه امامی روز شنبه ۸ اردیبهشت بیشترین کاهش قیمت در قطعات سکه را داشت. این قطعه با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۱ میلیونی برگشت و روی رقم ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی بسته شد. سکه‌ بهار با افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۳۸ میلیونی معامله شد.

گفتنی است قیمت نیم‌سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معامله و قیمت ربع‌سکه با افت ۷۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی روز شنبه ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و با قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه با افت قیمت همراه شد

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۷۸ هزار تومان کاهش داشت و یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۸۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۳۹۲ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز شنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۵۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۴۷۲ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۲۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۰۸ هزار تومان کاهش داشت.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900315

دیگر خبرها

  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود