Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@16:01:28 GMT

بازیکن کرونایی در لیگ برتر به میدان رفت؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۰۴۹۱

بازیکن کرونایی در لیگ برتر به میدان رفت؟

سرپرست کمیته برگزاری یگ برتر اعلام کرد که موضوع به میدان رفتن بازیکن کرونا مثبت یکی از تیم های لیگ برتری، در دست بررسی قرار گرفته و در صورت اثبات آن مطابق قانون با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در خصوص مسئله مطرح شده مبنی بر اینکه یکی از تیم های لیگ برتری از بازیکنی استفاده کرده که نتیجه تست کرونای او مثبت اعلام شده است، اظهار کرد: مسئولیت کنترل و قرنطینه کردن مبتلایان تیم ها بر عهده باشگاه ها است و اگر چنین تخلفی صورت گرفته باشد بر اساس قانون با آن برخورد می کنیم؛ چنین مسئله ای شبیه آن است که بازیکنی با کارت قرمز به میدان رفته باشد، بنابراین مسئولیت انضباطی آن بر عهده باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه کشف و نظارت نیز سازمان لیگ عهده دار مسئولیت است و هرکسی دچار تخلفی شود عواقب انضباطی آن را نیز باید بپذیرد و در این زمینه بر اساس قانون برخورد می شود.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با اشاره به اینکه روند اینگونه است که در صورت اعلام و ابلاغ بخش پزشکی سازمان لیگ و ایفمارک به کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر، بازیکن یا عامل تیم از لیست خارج شده و از حضور وی در مسابقات ممانعت به عمل می آید، تاکید کرد: از همکاران ستاد مقابله با گسترش کرونا در فوتبال درخواست کرده ایم که در خصوص رعایت پروتکل سلامت لیگ فوتبال جدی تر عمل کنند و در رابطه با اینکه عنوان شده که یک بازیکن کرونا مثبت در لیگ برتر به میدان رفته است بررسی های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها پنج شنبه تست کرونا می‌دهند

مهدی افزود: سیستم به گونه ای است که چنین مسائلی پیش نمی آید اما اگر به دلیل خطای انسانی موردی نیز از قلم افتاده باشد دستور بررسی در این زمینه صادر شده است و نتیجه اعلام می شود، اگر هم دوستان مطلع به صورت محرمانه موضوع را به ما اعلام کنند قطعا کار سازمان لیگ در این رابطه راحت تر می شود.

از همان ابتدای امر فدراسیون فوتبال نسبت به سایر فدراسیون ها در خصوص انجام تست های کرونا متفاوت دیده شد و فدراسیون پزشکی ورزشی این اجازه را به فدراسیون فوتبال داد تا پروتکل سلامت لیگ فوتبال را پیش ببرد.

واگذاری انجام تست های کرونا در لیگ فوتبال به فدراسیون فوتبال

محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی با اشاره به اینکه بر اساس توافق دو طرفه، اجرای پروتکل سلامت لیگ های فوتبال ایران در فصل جدید، همانند فصل گذشته بر عهده فدراسیون فوتبال است، گفت: جلساتی با مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد اجرا و نظارت بر پروتکل سلامت لیگ فوتبال تحت عنوان «راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-۱۹(کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال» برگزار و قرار شد طبق درخواست فدراسیون فوتبال، اجرای پروتکل سلامت لیگ فوتبال به آن ها واگذار شود و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز با این درخواست موافقت کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز فدراسیون پزشکی ورزشی دخل و تصرفی در مورد انجام تست های پی سی آر و سایر مسائل مرتبط با اجرای پروتکل سلامت در رشته فوتبال ندارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده سازمان لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال فدراسیون پزشکی ورزشی ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران پروتکل سلامت لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال فدراسیون پزشکی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

به گزارش ایسنا، سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیزها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901811

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس