Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان پناه سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: امروز از ۳۰۵ جواب دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، ۳۸ درصد موارد مثبت شد.

وی ابراز داشت: بیشترین درصد و موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های بویراحمد با ۴۶ درصد، گچساران ۲۶ درصد و کهگیلویه ۲۰ درصد بود.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۸۷ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۲۷ نفر مبتلای قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲۶ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: میزان شیوع ویروس کرونا کاملاً به رفتار اجتماعی ما بستگی دارد و چندان قابل پیش بینی نیست.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: این ویروس کاملاً خود را با رفتار جامعه هماهنگ می‌کند و هرچه میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم باشد، میزان ابتلاء و بستری و مرگ و میر ناشی از این ویروس افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۸ هزار و ۲۲۹ مورد گزارش شده است، گفت: امکان دارد با غفلت و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دوباره بیماری با شدت بیشتری باعث صدمات جبران ناپذیری به مردم استان شود.

کد خبر 5091317

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ویروس کرونا پرویز یزدان پناه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور