Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده سریال مطرح گامبی وزیر می‌گوید که دو سریال بر اساس رمان‌های ناباکوف و هَمِت را می‌سازد که در اولی بازیگر گامبی وزیر نیز بازی خواهد کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم پر بازیگر «گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات و محصول کمپانی متروگلدن‌مایر، شاهد حضور «جرمی آیرونز» بازیگر دیگر هالیوود در این فیلم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از این اعلام شده بود که یک خواننده آمریکایی در این فیلم نیز بازی خواهد کرد. داستان فیلم درباره «گوچی» طراح مطرح مد در ایتالیا است که به قتل رسید. 

فیلمنامه‌ این فیلم اقتباسی توسط «روبرتو بنتیونا» بر اساس کتاب «خاندان گوچی: داستان شورانگیزی درباره قتل، جنون، شکوه و حرص» به قلم «سارا گی فوردن» نوشته خواهد شد.

از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به «آدام درایور»، «جرد لتو»، «ال پاچینو»، «جک هیوستن»، و «ریو کارنی» اشاره کرد.

«ریدلی اسکات» به تازگی فیلم زندگی «جی. پل گتی» ثروتمندترین مرد دنیا در سال 1957 را با فیلم «همه‌ پول‌های دنیا» کارگردانی کرده بود. 

صمدزاده: برخی از هنرمندان مسافرکشی می‌کنند/ منکر مافیای اکران نیستممرور زمان موقتاً به داد هاروی وینستاین رسید/ قاضی به رز مک‌گوان فرصت شکایت مجدد داد

خبر دیگر اینکه نویسنده سریال معروف نتفلیکس یعنی «گامبی وزیر» که طبق اعلام نتفلیکس 62 میلیون خانوار بیننده داشته است، دو رمان دیگر را برای نگارش و تبدیل به فیلم انتخاب کرده است.

رمان اولی که «اسکات فرانک» خالق سریال گامبی وزیر آن را می‌سازد رمان «خنده در تاریکی» اثر «ولادیمیر ناباکوف» با همکاری تیلور-جوی بازیگر گامبی وزیر است. قبل از او کوبریک بر اساس این رمان توانسته فیلم موفقی مانند «لولیتا» را بسازد.

این سریال را در مصاحبه خود سریالی تریلر و عاشقانه می‌خواند که درباره یک منتقد هنری میان سال است که به زنی جوان علاقه‌مند می‌شود.

وی اثر دیگری که می‌گوید قرار است به تولید کند را بر اساس آثار کارآگاهی «دشیل هَمِت» می‌خواند. سریالی 6 قسمتی با بازی «کلایو اوون» که نقش کاراکتری به نام «سم اسپید» ر ابازی می‌کند که در جنوب فرانسه تبعید شده است.

«اسکات فرانک» برای نویسندگی «خارج از دید» و «لوگان» نامزد اسکار شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم نتفلیکس سریال سریال شهرزاد سینما فیلم نتفلیکس سریال سریال شهرزاد سینما گامبی وزیر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیاز‌های هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهان شرقی و غربی در دست بررسی است.
وزیر کشور در مورد طرح ایمن سازی مرزها، گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود؛ با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.
وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.
وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.
قرارداد شهرداری تهران با چین کار خیلی خوبی بود
وی افزود: هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است. امیدواریم در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود. هیچ نقاط منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.
وزیر کشور تاکید کرد: توضیح شده که اصل برای ما حمایت از تولید داخل است و هر مقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است و هر چقدر هم لازم باشد می‌توان وارد کرد؛ بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

دیگر خبرها

  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • «حشاشین» سریالی بر اساس تحریف تاریخ است
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟