Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان منعقد شد.

دکتر فریبرز جمالزاد در نشست امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، با اشاره به چشم انداز اجرایی تفاهم نامه مذکور، اظهار کرد: این تفاهمم نامه در راستای کمک به توسعه برنامه ریزی های کشف و بررسی علل دور و نزدیک جرم و یافتن راهکارهای پیشگیری برای دستیابی به اهداف سند ملی راهبردی پیشگیری از وقوع جرم استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استفاده از توانمندی های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی در جهت هماهنگی و توسعه همکاری ها به منظور گسترش گفتمان پیشگیری و علمی سازی و بومی‌سازی آن و همچنین ارتقای دانش تخصصی و افزایش مهارت نیروی انسانی و کیفیت بخشی تحقیقات علمی - کاربردی با هدف ارتقای کیفی خدمات پیشگیری از وقوع جرم را از جمله اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان همچنین به استفاده از ظرفیت آموزشی جهاد دانشگاهی توسط دستگاه های امور اجتماعی همچون بهزیستی و دیگر دستگاه های مسئول در ارائه خدمات مشاروه حقوقی آنلاین اشاره کرد.

دکتر جان احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز، عنوان کرد: سازمان جهاد دانشگاهی استان دارای قابلیت ها و پتانسیل های مختلفی در حوزه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در راستای اجرای طرح های پژوهشی، گفت: استفاده از توان و ظرفیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی جهت تحقق برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم و توانمندسازی جامعه هدف موثر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، بهره گیری از ظرفیت های مراکز خدمات تخصصی جهاد دانشگاهی نظیر مراکز مشاوره و روانشناسی جهاد دانشگاهی در راستای ارائه خدمات کیفی به جامعه هدف، همکاری در اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی و... را از ظرفیت های آموزشی جهاد دانشگاهی استان دانست که از جمله موارد ارائه شده در تفاهم نامه مذکور می باشد.

آقایی، با بیان اینکه امروز برخی از مشاغل فلسفه وجودی شان را تغییر داده و به سمت تجارت رفته اند، تصریح کرد: متاسفانه طی دهه اخیر بسیاری از ارزش ها را یا از دست داده ایم و یا رنگ و بوی این ارزش ها تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه براساس آمارهای موجود شرایط کرونایی باعث کاهش آسیب ها در گیلان شده است، گفت: در بسیاری از جرائم شاهد کاهش هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان می تواند در حوزه آسیب های اجتماعی همچون پیشگیری از خشونت ها کمک کننده و یاریگر دادگستری باشد، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهشی و فرهنگی استان به ویژه محیط زیست و منابع طبیعی می تواند در کنار دستگاه قضایی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، میرمسلم رهبر هاشمی، معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و فاطمه شفیعی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گیلان نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تفاهم نامه همکاری دادگستري گيلان جهاد دانشگاهی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان سازمان جهاد دانشگاهی استان جهاد دانشگاهی استان گیلان نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی