Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسن روحانی، رئیس‌جمهور، صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ آذر) در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه خدا رو شکرگزارم که بودجه امسال را قبل از موعد مقرر به مجلس تقدیم کردیم، گفت: بودجه امسال، بودجه‌ای راهبردی است و با همه بودجه‌های هفت سال قبل تا حدی متفاوت است.

وی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۰ پیام‌های مهمی دارد،‌ تصریح کرد: اولین پیام آن این است که ما یک چشم‌انداز بسیار روشن و امیدبخشی برای سال ۱۴۰۰ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نه بر مبنای آن است که ما می‌خواهیم با کسی توافق کنیم یا نه. شرایط ما در جنگ اقتصادی، در صنعت هم در شش ماه اول نسبت به شش ماهه پارسال و همه سه ماهه دوم تابستان نسبت به سه ماه دوم پارسال کاملاً مسیر امیدوارانه است.

روحانی تصریح کرد: اساس این بودجه، اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است. این پیام را از طریق اینکه سال آینده ۲ میلیون و سیصد هزار بشکه نفت خواهیم فروخت اعلام کردیم.

وی ادامه داد: دنیا این پیام را دریافت کند که جمهوری اسلامی شرایط فروش نفتش با دو سال قبل کاملاً‌ متفاوت خواهد بود و شرایط جدیدی خواهد بود. البته حالا ممکن است کاسبان تحریم و یأس‌آفرینان از این علامت خوشحال نشوند امّا این چراغ امیدی هست نسبت به سال آینده. این اولین پیام بودجه ما.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روحانی کاسبان تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در یک بازی دراماتیک مقابل ذوب آهن به صدر جدول برگشت و شادی را به اردوی هواداران آبی آورد.

این بازی با حواشی زیادی همراه بود و نیمکت آبی پوشان بعد از به ثمر رسیدن گل بلانکو ترکید و چهره اول کادرفنی استقلال بعد از نکونام یعنی مهدی هاشمی نسب به شکل عجیبی به شادی بعد از گل پرداخت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903671

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت