Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که طی دهه‌های گذشته شاهد کم توجهی به زیرساخت‌های مناطق محروم استان بوده ایم گفت: نبود زیرساخت‌های لازم در مناطق محروم عاملی برای نبود امکان جذب سرمایه‌گذار بوده که به همین منظور تمرکز خود را برای تامین این زیرساخت‌ها قرار داده‌ایم.

«محمدعلی طالبی» در نشست معین اقتصادی طرح توسعه بهاباد که با حضور سرمایه گذاران و طرفین اجرای طرح های توسعه ای این منطقه و به منظور بررسی اقدامات انجام شده و همفکری برای توسعه هر چه بهتر آن، در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به قرار داشتن بهاباد در لیست ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور، عنوان کرد: استان توجه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارد و اقدامات خوبی در این زمینه سامان یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نبود برخی زیرساخت ها در مناطق محروم، گفت: برخی تقاضاهای سرمایه گذاری در این مناطق به دلیل نبود این زیرساخت ها معطل مانده و به همین منظور تمرکز  خود را برای تامین زیرساخت‌های این مناطق گذاشته‌ایم.

این مقام مسئول با بیان این که فعال‌ترین ستاد تسهیل در استان را برای جذب سرمایه گذاری و رفع موانع سرمایه گذاری داریم افزود: توجه به رونق و ایجاد زیرساخت‌های سرمایه گذاری در مناطق محروم از جمله مهمترین اقدامات این کارگروه طی سال گذشته بوده است.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امکان رفع برخی مشکلات حوزه های مختلف شهرستان های محروم در قالب مسئولیت های اجتماعی سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی این مناطق گفت: باید برنامه ای منسجم و اولویت بندی شده در زمینه مسئولیت اجتماعی سرمایه گذاران در مناطق محروم استان تدوین شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، طالبی در پایان عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده، اقدامات صورت گرفته و ورود سرمایه گذاران و بنیادهای عام المنفعه به حوزه اشتغال، امیدواریم در آینده ای نزدیک مشکل اشتغال شهرستان بهاباد به صورت کامل مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار يزد مناطق محروم توسعه زیرساخت ها مناطق محروم سرمایه گذاران سرمایه گذاری زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟