Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: تا کنون ۱۱۵ مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد استان گلستان صادر شده است.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به ساختار جدید فهما، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان باید بر اساس مقرراتی که از سوی ستاد کانون های مساجد کشور وضع شده است عمل کند تا نسبت به وضعیت مجوزهای کانون های مساجد استان اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: تا کنون 115 مجوز الکترونیکی از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای کانون های مساجد استان گلستان صادر شده است.

 

وی اظهارداشت: صدور مجوز الکترونیک از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور کار بسیار مطلوب و خوبی است که می تواند ساختار کانون ها را در شبکه فهما نظام مند کند.

 

بیکی با اشاره به اینکه روند کار مجوز کانون ها با تلاش همکاران ستاد استان در حال انجام است، گفت: با توجه به قانون های جدید وضع شده از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و ضرورت تغییرات در پرونده کانون ها، کارها کمی دشوار و زمان گیر است.

 

وی اظهارامیدواری کرد: تا پایان بهمن یک سوم کانون های مساجد استان روند مجوز الکترونیکی آن ها تکمیل شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدور مجوز الکترونیکی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد استان مجوز الکترونیکی سوی ستاد مساجد کشور کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دوره حاضر که مملو از پیشرفت‌ها و اتفاقات مختلف است، یک روحانی شاید نتواند به شیوه‌های سنتی گذشته در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موفق عمل کند؛ بنابراین روحانی‌ها باید با ذائقه شناسی و برگزاری برنانه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مخصوصا ورزشی اقدام به جذب این قشر کنند. کاری که چند سالی است، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ بعنوان امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع نازک علیای پلدشت فعالیت داشته که در طول این مدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی اُردو‌های سیاحتی و زیارتی توانسته است گام‌های موثری را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و کانون بردارد.

سپس ازسال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ به‌عنوان امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج مسجد امام هادی (ع) ارومیه ادامه فعالیت نموده و از تابستان ۱۴۰۱ تاکنون نیز به‌عنوان امام جماعت، مدیر کانون المهدی (عج) و نیز مسئول پایگاه بسیج مسجد طوبی ارومیه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ورزشی خود را پیگیر بوده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان توانسته توفیقات روزافزونی را دراین عرصه‌ها کسب کند.

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی