Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار مرکزی با بیان اینکه "کشفیات موادمخدر در استان ۱۲درصد افزایش داشت" از کشف بیش از ۵تن مواد مخدر در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به افزایش مصرف موادمخدر در جامعه اظهار داشت: در ابتدا جا دارد تا از عملکرد دستگاه‌ها و انجمن‌ها و سمن‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیر کنیم، درحالی‌که شاهد وجود اعتیاد در جامعه هستیم، فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در راستای مبارزه با موادمخدر و تحقق اهداف شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر بسیار اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصرف موادمخدر نقش مهمی در افزایش تعداد زندانیان و جرایمی هم چون سرقت، طلاق و فحشاء دارد، موادمخدر به عنوان یک ناهنجاری تلقی می‌شود که متاسفانه عامل فروپاشی بنیان خانواده بوده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: کاهش و جلوگیری از مصرف موادمخدر نیازمند همت و اراده همه دستگاه‌ها و به ویژه مردم کشور است و اگر همه دست به دست یکدیگر دهند حتما موفق می‌شویم این پدیده شوم خانمان‌سوز را ریشه‌کن کنیم.

آقازاده بیان کرد: در یک سال اخیر تلاش همه نهادها منجر به افزایش کشف 12 درصدی موادمخدر شد به طوری که در 6 ماهه گذشته بیش از 5 تن مواد مخدر کشف شده است.

وی عنوان کرد: برخی روایت‌های ناپسند و تخریبی شخصیتی در مورد معتادان که بعضا در جامعه صورت می‌گیرد، شایسته نیست و این روند باید اصلاح شود.

زمین‌گیری شبکه گسترده تهیه و توزیع موادمخدر در گلستان/ 100 حساب بانکی اعضای باند شناسایی شدبیش از 209 کیلوگرم موادمخدر در استان خورستان کشف شد

استاندار مرکزی با اشاره به طرح مکان‌یابی معتادین تصریح کرد: طرح جدیدی که برای نخستین بار در استان مرکزی و کشور در حال اجراست و در صورت موفقیت می‌توانیم به عنوان طرح موفق در استان مرکزی اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در جهت دستگیری معتادان متجاهر باید تمام ضوابط بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی در نظر گرفته شود و این کار دشواری را رقم می زند و تمام ارگان ها به ناجا در زمینه کاهش مصرف در مواد مخدر امدادرسانی کنند.

آقازاده عنوان کرد: کمیته امداد، بهزیستی، اداره ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما و تمام نهادهای فرهنگی و اجتماعی نقش به سزایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر دارند.

استاندار مرکزی با اشاره به مشکل کمبود خودرویی ناجا گفت: هیچ مشکلی در زمینه تامین خودروهای ناجا نداریم و حتما خودروهای لازم به فرماندهی انتظامی تحویل می‌شود.

آقازاده با بیان مشکل مکان برای انجمن های NA افزود: بنده در دهه‌های اخیر فرماندار بودم و فرمانداران به عنوان یکی از محورهای شهرستان‌ها و استان باید مکانی را برای تامین مکان انجمن‌ها به ویژه انجمن NA که در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدامات شایسته ای ارائه کرده‌اند صورت دهند.

وی بیان کرد: حمایت از زندانیان در دستور کار ما قرار گرفته است و تمام نهادها از جمله بهزیستی باید در کنار انجمن‌ها فعالیت قابل توجهی را داشته باشند.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان