Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@18:12:20 GMT

رحمان رضایی محروم و احضار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۳۵۳۶

رحمان رضایی محروم و احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آرای انضباطی این فدراسیون به شرح زیر است:

* دیدار تیم‌های سایپا تهران و نساجی مازندران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد که تیم سایپا به خاطر سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۶ اخطار از سوی داور، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار برابر پیکان در هفته سوم به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۵ اخطار از سوی داور به به پرداخت ۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز نهم آذرماه برگزار شد که از سوی علی کیانی، بازیکن تیم استقلال تخلفاتی نظیر فحاشی رکیک و ایراد ضرب عمدی نسبت به بازیکن تیم مقابل صورت گرفت. وی با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است.

* وحید محمدزاده، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اعتراض به داوری پس از اخراجش در دیدار برابر ماشین سازی، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سایپا تهران در هفته دوم در حالی برگزار شد که به دلیل حضور چند تماشاگر از تیم نفت مسجد سلیمان و فحاشی به بازیکن تیم مقابل، تیم نفت به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

همچنین سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل استنکاف از اجرای حکم محرومیت به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن به دلیل نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقه و داوران، با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است و جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز ۲۴ آذرماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

کد خبر 5091642

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رحمان رضایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد ویروس کرونا محمود فکری فدراسیون کشتی تیم صنعت نفت آبادان کارلوس کی روش کمیته ملی المپیک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد رای قطعی بازیکن تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد