Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز چهارشنبه در جمع مردم و مسئولان محلی این روستا اظهارداشت: بزودی مشاور طرح انتخاب و عملیات اجرایی بازنگری طرح هادی این روستا شروع خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات آب شرب روستای پتک دیناروند افزود: با توجه به فرسودگی شبکه آب شرب داخلی این روستا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال آینده این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دهلران از هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی برای اجرای طرح هادی در روستای علی نعیر بخش موسیان خبر داد و تاکیدکرد: حل مشکل جاده دسترسی و آب شرب این روستا نیز در دستور کار قرار دارد.

عسگری به خدمات و اقدامات دولت در شهرستان و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: به همت دولت امروز ضریب نفوذ گاز رسانی در روستاهای شهرستان بالای ۹۰ درصد و تا پایان سال با اتصال ۲ شهر میمه و پهله به گاز  ضریب نفوذ در شهرها به ۱۰۰ درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تنها ۲ هزار و ۵۰۰ روستای کشور به اینترنت متصل بودند، افزود: امروز ۹۵ درصد روستاها به اینترنت دسترسی دارند.

فرماندار دهلران  به خدمات دولت در خصوص عمران روستاها هم اشاره کرد و گفت: رفع مشکل فرسودگی شبکه های آب شرب و ساماندهی مسیرهای ورودی به روستاها و معابر و طرح هادی به جد دنبال و تلاش می شود در کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت این مشکلات پیگیری و حل و فصل شوند.

عسگری از مدیران خواست با بهره گیری از همه امکانات شهرستان مشکلات روستائیان را پیگیری و زمینه تسریع در رفع مشکلات را فراهم کنند

در این دیدارها دهیاران و مردم نیز مسایل و موضوعات روستایی را با فرماندار در میان گذاشتند و فرماندار نیز ضمن پیگیری از مدیران خواست در زمینه رفع مشکلات با استفاده از امکانات موجود تلاش کنند.

برچسب‌ها ایلام توسعه روستایی دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام توسعه روستایی دهلران ایلام توسعه روستایی دهلران اخبار کنکور طرح هادی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی پیش از ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده و باید این روز مهم را گرامیداشت.

وی افزود: در آیات و روایات متعددی به اهمیت مشورت پرداخته شده است و لازم است در تمامی مسائل این مشورت صورت بگیرید و در واقع این مهم یکی از محاسن حکومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بخش روستایی باید شناسایی و تقویت شوند، گفت: دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های روستاها در راه توسعه بخش روستایی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همه ما اذعان داریم نظام اسلامی خدمات شایسته‌ای در سطح شهر و روستا انجام داده است اما هنوز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و لازم است شوراها و دهیاران در راستای رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه بیجار بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های روستا و بخش‌ها را شناسایی کنیم تا روستاها خودکفا شوند.

کد خبر 6090738

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار