Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه قرآن با اشاره به پیشنهاد شبکه برای پخش مسابقات سراسری قرآن به صورت تلویزیونی، اعلام کرد که به خاطر حفظ هیجان مسابقه، داوری هم زنده پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر شبکه قرآن درباره شیوه جدید و نوین برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: ما با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری مسابقات، به سازمان اوقاف و امور خیریه پیشنهاد دادیم مسابقات سراسری قرآن کریم امسال به صورت تلویزیونی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جواد شیخ اکبری با بیان اینکه برای برگزاری تلویزیونی مسابقات سراسری قرآن کریم آیین‌نامه ویژه‌ای تدوین شد، افزود: در این آیین‌نامه مقرر شد از ظرفیت مراکز استانی برای ضبط آثار شرکت‌کنندگان استفاده کنیم به گونه‌ای که تمامی شرکت‌کنندگان در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف بتوانند با استاندارد یکسان صوت و تصویر و در دکور نسبتاً مشابه با حضور ناظرین اوقاف و هادی حفاظ برای متقاضیان رشته حفظ در مسابقه شرکت کنند. 

وی به داوری زنده آثار شرکت‌کنندگان اشاره و تأکید کرد: به‌خاطر حفظ هیجان مسابقه داوری آثار ارسالی شرکت‌کنندگان از 31 استان، به صورت زنده پخش می‌شود و امیدواریم این شیوه و سبک نوین برگزاری این رویداد مهم قرآنی که با توجه به شرایط فعلی کرونایی تدوین شده است، برای جامعه قرآنی که بر برگزاری مسابقات تأکید داشتند، قابل قبول باشد.

روایت مظفری از ماجرای فیلم‌نامه‌ای با عناصر فیلم‌فارسی/ نقطه آغاز سریال‌های بی‌ارزش تلویزیونHD شدنِ تلویزیون، آی‌فیلم را چه تغییری داد؟"قند پهلو" و "رادیو هفت" به تلویزیون برگشتند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم شبکه قرآن رسانه ملی تلویزیون قرآن کریم شبکه قرآن رسانه ملی تلویزیون مسابقات سراسری قرآن شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان بعدازظهر روز یکشنبه در نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه «محفل» اظهار کرد: اخلاص دست اندرکاران عامل مهم موفقیت برنامه محفل بود و موجب برکات آن شد.

کارشناس برنامه محفل بیان کرد: ترویج مفاهیم و بیان نکات قرآن و برخی احکام از ویژگی‌های برجسته برنامه محفل بود.

وی ابراز کرد: آیه «أَنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَةُ اللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اسْتَطَعْتُم‏» مصداق مجموعه تلویزیونی محفل مبنی بر اینکه قرآن غذای آماده الهی است، می‌باشد.

حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه ایجاد جذابیت از اقتضائات برنامه‌های تلویزیونی است، عنوان کرد: در برنامه محفل رعایت موازین قرآنی و احکام دینی در اولویت قرار داشت.

کارشناس برنامه محفل خاطرنشان کرد: بیان ساده مسائل تفسیری و مفاهیم قرآن از نوآوری‌های این برنامه بود تا مردم به نحوه بهترین با این مسائل آشنا شوند.

کد خبر 6091428

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک