Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برنامه ریزی IOC مسابقات اسکیت المپیک 2024 در میدان کونکورد پاریس برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، با تأیید رسمی هیئت اجرایی کمیته بین االمللی المپیک (IOC) و اعلام فدراسیون جهانی اسکیت، اسکیت برد به عنوان بخشی از برنامه‌ بازی‌های المپیک پاریس 2024 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از درخواست ورود، توسط کمیته برگزاری پاریس 2024 در فوریه 2019، اسکیت برد همراه با کوهنوردی ورزشی (Sport Climbing)، موج سواری و ایروبیک حرفه‌ای (Breakdancing) در برنامه بازی های المپیک گنجانده شد.

توماس باخ رئیس IOC، در جریان کنفرانس مطبوعاتی بر تمایل جنبش المپیک برای به نمایش گذاشتن ورزش‌های شهری و متمرکز بر جوانان که می توانند در خارج از سالن‌های ورزشی عادی انجام شود، تأکید نمود و گفت: به عنوان بخشی از این تفکر و چشم انداز، مسابقات اسکیت برد در قلب شهر پاریس و در میدان کونکورد که بزرگترین میدان پایتخت فرانسه است، برگزار خواهد شد.

رئیس IOC افزود: که ما بازی های المپیک پاریس 2024 را متناسب برای جهان پس از کرونا برنامه ریزی کردیم. ما در حال کاهش هزینه ها و پیچیدگی های میزبانی بازی‌ها هستیم. در حالی که ما در بازی‌های المپیک آینده توکیو 2020 هم به برابری جنسیتی دست خواهیم یافت، برای اولین بار در تاریخ المپیک شاهد حضور تعداد ورزشکار زن و مرد، دقیقاً به طور یکسان خواهیم بود. همچنین تمرکز زیادی روی جوانان داریم.

*از توکیو مستقیم به قلب پاریس

در همین راستا ساباتینو آراکو رئیس فدراسیون جهانی اسکیت نیز درباره حضور اسکیت در بازیهای المپیک اظهار داشت: اسکیت برد افتخار می‌کند که بخشی از این حرکت جدید شهری در المپیک است و ما از دیدن این سخت کوشی‌ها که به نتیجه رسیده، هیجان زده هستیم. بویژه در این زمان‌های دشوار، ما می‌خواهیم از ورزشکاران و همه خانواده اسکیت جهان برای رشادت و فداکاری خود تشکر کنیم و همچنان زیبایی اسکیت برد را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی افزود: بازی های المپیک برای اولین بار در پاریس حضور کاملاً برابرِ ورزشکاران زن و مرد را در تمامی ورزش‌ها خواهد داشت و اسکیت برد دارای 22 ورزشکار مرد و 22 ورزشکار زن برای هر دو رشته خیابانی و پارک خواهد بود.

آراکو در پایان گفت: در حالیکه برای شرکت در بالاترین سطح مسابقات اسکیت برد در المپیک توکیودر انتظاریم، تأیید حضور آن در بازی های المپیک پاریس 2024 منجر به تقویت دوچندان اسکیت برد در سراسر جهان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازی های المپیک اسکیت برد پاریس 2024 بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند

استاندار اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما رسانه‌ها چهره خبیث این رژیم را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس