Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@05:28:18 GMT

برگزاری رزمایش مشترک عربستان و آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۴۴۰۸

برگزاری رزمایش مشترک عربستان و آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، به نقل از روزنامه عکاظ عربستان، رزمایش مشترک نیروهای زمینی عربستان و آمریکا در منطقه شمال غربی این کشور آغاز شده است.  
 بر اساس اعلام وزارت دفاع عربستان، این رزمایش در راستای تمرین‌های مشترک میان نیروهای زمینی دو کشور و با هدف افزایش هماهنگی و همکاری نظامی مشترک، تبادل تجربیات و بالا بردن آمادگی رزمی برای مقابله با چالش‌های منطقه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت دفاع عربستان جزئیات بیشتری درباره این رزمایش اعلام نکرده است.  
عربستان و آمریکا توافق‌های نظامی متعددی با یکدیگر دارند و همه ساله رزمایش‌های مشترک زمینی، هوایی و دریایی برگزار می‌کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رزمایش عربستان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته