Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج گفت: رسانه‌ها برای کاهش اضطراب مردم در بحران کرونا نقش موثری ایفاء کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی صبح امروز در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه به‌جهت نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف برای تعمیق معنویت و کارآمدی نظام اظهار داشت: استفاده از ابزار هنر امروز برای انتقال اهداف وقایع مذهبی و رویدادهای ملی به جامعه تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج دستیابی به استقلال را از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که امام(ره) در تبعید بودند، رسانه‌ها با تولیدات رسانه‌ای خود در همراهی مردم با امام(ره) و انقلاب یاری‌رسان بودند و مصاحبه‌های ضبط‌شده، نوشته‌ها و بیانات‌ امام راحل همواره به دست مردم می‌رسید.

حبیبی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود همواره تلاش کردند تا حضور مردم در صحنه‌های حساس و بصیرت مردم را کمرنگ جلوه دهند افزود: رسانه‌ها در شکل‌گیری هویت دینی و حتی ساختار جامعه نیز بسیار تاثیرگذار هستند.

«جشنواره سرو سبز» با محوریت شخصیت «حاج قاسم سلیمانی» در گیلان برگزار می‌شودبسیج جامعه زنان سپاه گیلان «بانوان کارآفرین» را شناسایی و حمایت می‌کندهشدار نماینده ولی‌فقیه در گیلان در مورد پسماند و آلودگی رودخانه‌ها؛ مسئولان اجرایی چه می‌کنند؟

وی کمک به رفع مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران را از برنامه‌های سپاه و بسیج رسانه استان عنوان کرد و افزود: در اوایل شیوع ویروس کرونا در این استان که مردم بسیار مضطرب بودند، فعالان رسانه‌‌ای استان نقش مهمی در برقراری آرامش و امیدآفرینی در جامعه ایفا کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج با بیان اینکه بسیج باید مانند گذشته قدرتمند شود و در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی ورود کند تصریح کرد: بسیج اقشار در راستای بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان در صنوف و عرصه‌های مختلف تشکیل شد.

حبیبی مشارکت نیروهای جوان بسیجی در طرح شهید سلیمانی و نقش تاثیرگذار رسانه‌‌ها در افزایش همکاری مردم برای شرکت در این طرح و همچنین تبیین طرح و قطع زنجیره این بیماری را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: فرهنگ‌سازی، ایجاد گفتمان دینی و تعمیق معنویت را از اهداف مدنظر در بسیج اقشار است.

دبیر برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با نشاط و حساست بیشتری برگزار می‌شود اظهار داشت: مراحل مختلف این جشنواره از جمله نحوه دریافت آثار، داوری آثار و برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره امسال با حساسیت بیشتری برگزار می‌شود.

ابراهیم افشاری با بیان اینکه اصحاب رسانه استان می‌توانند تولیدات خود را در خصوص محورهای ارائه شده در جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند ابراز داشت: اصحاب رسانه می‌توانند در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، اینوگرافی، یادداشت، عکس، کاریکاتور، مقاله، فیلم کوتاه و موشن‌گرافی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان با اشاره به راه‌های ارسال آثار خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را به‌صورت pdf تهیه شده و به همراه لینک در سایت www.aboozarha.com بارگذاری کنند یا از طریق شماره 09115024713 ارسال کنند یا حتی به‌صورت دستی و چاپ‌شده تحویل دهند اما حتما ذکر شود که آثار مربوط به کدام محور جشنواره است.

وی با بیان اینکه آثار راه یافته به مرحله داوری در قالب یک کتابچه به چاپ می‌رسد خاطرنشان کرد: تمامی آثار برگزیده متعلق به نفرات شایسته تقدیر در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر برای حاضران در همایش به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر جانشین فرمانده سپاه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: ۴۳۴ اثر به اولین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان ارسال و از ۹ اثر برگزیده و یک رسانه برتر تجلیل شد.

میلاد ابراهیمی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان گیلان با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای گیلان با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: این جشنواره در محورهای فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، «رشت» شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امیدافزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان در بخش‌های گزارش مکتوب و مقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

وی گفت: ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و داوران با در نظر گرفتن روزآمد بودن و جامع بودن اطلاعات ۹ اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند که امروز از این ۹ فعال رسانه‌ای و همچنین یک رسانه برتر تقدیر ‌شد.

ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا به سبب ارسال آثار در بخش‌های مختلف و مشارکت پرشور در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر ‌شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند.

گفتنی است، پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد. سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند. مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری