Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا شیخی مبارکه نماینده مجلس با ردیف کردن برخی توهمات خودساخته، وزارت بهداشت و البته ستاد ملی مقابله با کرونا را متهم به کشتار دسته جمعی برای کم کردن جمعیت ایران در پیروی از سیاست‌های سازمان بهداشت جهانی کرده است.

زهرا شیخی مبارکه؛ با واکسن می‌خواهند جمعیت جهان را کم کنند

روزنامه ایران در ادامه نوشت: زهرا شیخی مبارکه، نماینده اصفهان در رشته توئیتی نوشته: «آوریل ۲۰۲۰ رویدادی توسط مکرون، بیل گیتس و دبیرکل WHO (سازمان جهانی بهداشت) برای ایجاد شتاب در درمان کووید ۱۹ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این رویداد ایجاد سازوکار بین‌المللی واکسن به نام «کواکس» زیر نظر WHo و بنیاد بیل گیتس شد.» او این نقل قول از بیل گیتس را آورده که «با واکسن می‌خواهم تا ۱۵ درصد جمعیت جهان را کاهش دهم.»

زهرا شیخی مبارکه WHO را مروج سقط جنین دانسته و در ادامه عضویت ایران در اتحادیه کواکس به نقل از جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو و تلاش برای واردات واکسن از طریق کواکس به نقل از سعید نمکی وزیر بهداشت را هم یادآوری کرده است.

او در حقیقت با کنار هم قرار دادن این مؤلفه‌ها بدون اشاره مستقیم وزارت بهداشت و البته ستاد ملی مقابله با کرونا را متهم به پیروی از سیاست‌های سازمان جهانی بهداشت سازمان جهانی بهداشت و در نهایت تلاش برای کم کردن جمعیت کرده است.

چرا کسی با امثال زهرا شیخی مبارکه کاری ندارد؟

از این دست ادعا‌های بی‌سند و مدرک و متوهمانه در هفته‌ها و ماه‌های گذشته کم نبوده چنانکه محمود احمدی‌نژاد هم پیش از این کرونا را ویروس دست ساز یا آزمایشگاهی خوانده و دولت را به باد انتقاد گرفته که چرا از سیاست‌های سازمان جهانی بهداشت پیروی می‌کند.

زهرا شیخی مبارکه

با این حال نکته قابل تأمل در واکنش‌های متفاوت حقوقی و قضایی است که با این دست مواضع و موارد دیگر می‌شود. چنانکه برای نمونه حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری بابت دو توئیت درباره هواپیمای اوکراینی احضار و محاکمه و از سوی هیأت منصفه هم مجرم شناخته می‌شود یا عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری بابت بخش ۴۰ ثانیه‌ای از یک مصاحبه طولانی به دادگاه احضار می‌شود یا نعمت احمدی حقوق دان بابت یک انتقاد از سازمان بازرسی کل کشور محاکمه می‌شود، اما انواع و اقسام تهدید‌ها و توهین‌ها و تهمت‌ها به رئیس جمهوری از پشت تریبون مجلس یا در توئیتر با هیچ واکنشی روبه رو نمی‌شود. هیچ کدام از این موارد و از جمله اتهام نماینده اصفهان به کشتار جمعی مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نمی‌شود!

گویی برخی پذیرفته‌اند که یک حاشیه امنی برای توهین کنندگان و حمله‌کنندگان به مجموعه دولت وجود دارد که با فراغ بال هر چه به ذهنشان می‌رسد را بیان می‌کنند.

زهرا شیخی مبارکه و طب سنتی

چندی پیش نیز زهرا شیخی مبارکه در مجلس از لزوم استفاه از طب سنتی در درمان کرونا گفت و طی اقدامی رئیس کمیته طب سنتی را به مجلس دعوت کرد تا درباره استفاده از این طب در درمان کرونا پاسخ بدهد.

زهرا شیخی مبارکه سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همان زمان از افتتاح اولین مرکز تخصصی طب ایرانی ویژه کرونا در کشور خبر داد. شیخی راه‌اندازی این مرکز را کاملا خودجوش و «آتش به اختیار» توصیف کرد و گفت: این مرکز به صورت کاملا جهادی و آتش به اختیار در راستای دستورات مقام معظم رهبری در سیاست‌های ابلاغی سلامت و به‌منظور افزایش سطح ایمنی و کاهش اضطراب و نگرانی بر اساس آموزه‌های طب سنتی راه‌اندازی شده است».

زهرا شیخی مبارکه همچنین با انتقاد از وزارت بهداشت برای بی‌توجهی به این مسئله گفت: «تعلل در به‌کارگیری از طب سنتی ایرانی در درمان بیماران مبتلا به کرونا و بی‌توجهی به دستاورد‌ها و ظرفیت عظیم این حوزه، موجب می‌شود روزانه شاهد فوت بیش از ۴۰۰ نفر از عزیزانمان باشیم؛ نباید اجازه دهیم چشمانمان به این آمار‌های بالا عادت کند. از این‌رو انتظار داریم وزارت بهداشت و درمان هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی اقدام و از این ظرفیت بالقوه کنار دیگر ظرفیت‌های موجود برای حفظ سلامت مردم استفاده کند».

منبع: فرارو

کلیدواژه: زهرا شیخی نماینده اصفهان واکسن کرونا کووید 19 سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، بخش های مهم این مصاحبه بدین شرح است:

* گفتم مگر گربه از درب مجلس بدون اذن و اراده هیئت رئیسه می تواند وارد شود که اینهمه ماشین شاسی بلند در حیاط مجلس خالی کنند.

* کاش پیش بینی های من غلط از آب درمی آمد اما عملا همان اتفاق افتاد که پیش بینی می شد. ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند. بواسطه اظهارنظر ردصلاحیت شدم.

* گفتم همه از رهگذر گشت ارشاد نان می‌خورند. مصوبه گشت ارشاد مربوط به دوره آقای خاتمی بوده و دکتر احمدی‌نژاد با آن مخالف بود. آقای مطهری و پزشکیان و ۷۰ نفر دیگر رئیس جمهور وقت را بدلیل مخالفت با گشت ارشاد مورد سوال قرار دادند.

* آقای رئیسی تصور نمیکرد استیضاح آقای فاطمی امین رای بیاورد. نمایندگان مجلس برای فرار از اتهام، رای به استیضاح دادند. وزیر که برکنار شد، قیمت خودرو شکست. دولت بجای ایجاد امکان رقابت برای مردم، خودش تصدی گری می کند.

* دولت از بنیان اعتقادی به واردات خودروی کارکرده نداشت. دولت اگر حس کند استیضاح وزیری رای می آورد، به وزیر می گوید استعفا بده.

* قیمت ارز ترجیحی را افزایش می دهیم تا جبران کسری های دولت اتفاق بیفتد ولی با این کار چه بر سر خانوار می آید، محل توجه نیست. هیچگاه مردم این ارز ارزان قیمت را در سفره های خودشان نمی توانند ببینند. چای دبش یکی از مصادیق فساد در کشور است عین همین در روغن و نهاده های دامی و .. وجود دارد. طبق آمار بانک مرکزی میزان خروج سرمایه از کشور بیش از ۱۱ میلیارد دلار در سال است.

* نظام به این نتیجه رسیده بود و تشویق مردم به ورود به بورس داشت اتفاق می افتاد. دولت بخشی از مصارف خودش را از رهگذر به یغما رفتن ثروت مردم در بورس تامین کرد. هر کاری کردیم آقای قالیباف استیضاح آقای دژپسند را اعلام وصول نکرد. در قانون بودجه سهم قابل توجهی به پرداخت سررسید اوراق اختصاص پیدا کرده یعنی به جایی خواهیم رسید که سررسیدها به اصل بدهی غلبه کند.

* ما برای تامین حقوق بازنشستگان خودمان، ناچار شدیم دست در جیب مردم ببریم.

* اگر بخواهیم در بوجود آمدن شرایط امروز سهمی را به مجلس اختصاص بدهیم، سهم قابل توجهی است. متاسفانه مجلس نتوانست موفقیتی را در برآوردن آنچه مد نظر مردم بود بدست بیاورد.

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس