Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بهره‌برداری ۲۱۱۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال طی سالجاری در محدوده‌ی تبریز، اسکو و آذرشهر خبر داد.

عادل کاظمی در تشریح پروژه‌های بهره‌برداری شده، گفت: طی این مدت ۱۳۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال در حوزه‌ی تامین برق، ۴۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در حوزه‌ی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های شهری و روستایی و ۱۰۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در حوزه‌ی طرح‌های کاهش تلفات به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی ادامه داد: ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌ی ایجاد قدرت مانور، هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در راستای توسعه‌ی فیدرهای جدید، ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به منظور توسعه و بهبود سیستم‌های روشنایی معابر و ۲۷ پروژه‌ی تعویض کنتور با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در راستای اهداف پویش #هرهفته _الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پروژه با اعتباری بالغ میلیارد ریال در حوزه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

امتداد - موسسه اعتباری ملل در فروردین ماه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این موسسه در راستای حمایت از تشکیل خانواده و جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری مبلغ ۴۰۰/ ۲۲۷ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت نمود.
 متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌بایست ضمن مراجعه به سایت بانک مرکزی یکی از شعب موسسه را انتخاب نمایند.
گفتنی است تعداد ۴۹۳ نفر از مشتریان موسسه اعتباری ملل برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در حال تکمیل پرونده می‌باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز