Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در نشست کمیته مشارکت‌های مبارزه با مواد مخدر گفت: هر حرکتی که مردمی و از جنس انقلاب باشد خروجی خوبی خواهد داشت دفاع مقدس از جنس مردم و پیروزی انقلاب بود.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: مشکلاتی که در نظام ایجاد می‌شود تا مردمی نشود به نتیجه نمی‌رسند در موضوع کرونا تعطیلی دو هفته‌ای که با همراهی مردم صورت گرفت  کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی فوتی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: نتایج طرح مردم‌محور شهید سلیمانی که فاز جدیدی از مقابله با این ویروس منحوس است هفته اینده مشخص می‌شود این یعنی هر چه را به مردم سپردیم نتیجه دلخواه را کسب می‌کنیم.

 وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد در راستای حذف آسیب‌های اجتماعی گفت: اگر به کار  کارشناسان تمکین کنیم و دنبال راهکارها باشیم به نتیجه خواهیم رسید، ضمن اینکه بهترین درمان پیشگیری است.

وی با تاکید بر نقش فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی در خصوص سوء مصرف مواد مخدر گفت: در مدارس، اجتماع و .... فرهنگ‌سازی کنیم و خطرات مواد مخدر را به مردم بگویم خیلی از بلاها از همین عدم فرهنگ‌سازی نشات می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه صدا و سیما در این زمینه خوب عمل کرده، افزود:  از فضای مجازی انتظار است بیشتر در راستای کمک به مردم و جامعه مخصوصا در مقوله آسیب‌ها و مواد مخدر فرهنگ‌سازی کنند، هر ساله می بینم ده‌ها نفر از عزیرانمان در راستای مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی، سپاه و اطلاعات به شهادت می رسند این‌ها هزینه‌هایی است  که جامعه متحمل می‌شود که اگر به خوبی فرهنگ‌سازی کنیم این هزینه‌های کمتر می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان استفاده شود، افزود: اگر از نظرات افراد صاحب نظر دانشگاهی کمک بگیریم قطعا به راهکارهای خوبی می‌رسیم، ضمن اینکه در صورت ارائه راهکارهای علمی بودجه بیشتری را می‌توانیم جذب کنیم.

در ادامه سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: طی دو سال اخیر نتوانسیتیم به لحاظ مالی به تشکل‌ها کمک کنیم اما اقدامات حوزه درمانی خوب و قابل قبول بود در حال حاضر بیش از ۱۰۰ تشکل مردم نهاد علاقمند به کار در حوزه آسیب‌های اجتماعی به خصوص سوء مصرف مواد هستند.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار به حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: دومین همایش منطقه‌ای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به شکل مجازی با محوریت استارت‌آپ‌ها بهمن ماه امسال به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی همچنین از تاکلید ۳۲ برنامه رادیویی و ۳۲ برنامه تلویزیونی در راستای آگاهی بخشی به جامعه و کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی در سطح استان خبر داد.

گفتنی است در این نشست از اجرای برنامه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی خصوصا مواد مخدر در ۲۱ محله استان خبر داده شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس آسیب ها فضای مجازی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر