Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: درخواست‌های بسیاری از سوی رانندگان تاکسی برای تامین لاستیک خودرو داریم، اما در زمینه تامین لاستیک به نرخ مصوب دولتی با مشکلاتی روبرو هستیم.

به گزارش برنا؛ مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون لاستیک خودرو با نرخ مصوب دولتی بین رانندگان تاکسی توزیع نشده و لازم است دستگاه‌های ذیربط برای توزیع لاستیک با نرخ دولتی به تاکسی‌ها همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت هیچگونه سهیمه خاص لاستیک برای ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی در نظر گرفته نشده و تا کنون هم به رغم انتظار اتحادیه تاکسیرانی و رانندگان تاکسی هیچ اتفاقی در این خصوص را شاهد نبودیم.

ضامنی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در بحث تهیه لاستیک خودرو، رانندگان تاکسی با آن مواجه هستند گرانی قیمت لاستیک و از سوی دیگر کمبود این محصول است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: سال گذشته در راستای ارائه خدمات حمایتی به رانندگان تاکسی در کشور، ۲۵۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودرو با قیمت مصوب دولتی توزیع شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: اما توزیع برخی اقلام مانند لوازم یدکی ادامه دارد و رانندگان تاکسی با مراجعه به سایت اتحادیه تاکسیرانی می توانند این خدمات را دریافت کنند.

ضامنی تاکید کرد: اگر مشکلات موجود از جمله دادن سهیمه خاص به رانندگان تاکسی رفع شود، اتحادیه تاکسیرانی این آمادگی را دارد با هر فرآیندی که از سوی آنها اعلام شود، لاستیک خودرو را بین رانندگان تاکسی توزیع کند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور سال گذشته در مصاحبه با ایرنا گفت: در راستای خدمات حمایتی به رانندگان تاکسی در کشور، ۲۵۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودرو با قیمت مصوب دولتی توزیع شد.

به گفته ضامنی، در راستای خدمات حمایتی به تاکسیرانان از طریق وزارت کشور پیشنهادتی برای ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کردیم تا یک سری از کالاها از جمله کالاهای تنظیم بازاری که دارای نرخ مصوب هستند در اختیار ما قرار دهند تا به رانندگان عرضه شود.

او خاطرنشان کرد: یکی از خدمات ارائه شده که اتحادیه تاکسیرانی از آبان سال گذشته(۱۳۹۷)  اقدام کرده توزیع لاستیک و روغن موتور با نرخ مصوب دولتی است.

ضامنی ادامه داد: بر این اساس ۲۵۰ هزار حلقه انواع لاستیک سمند، پژو و پراید طی تفاهم نامه‌ای که با شرکت تولید کننده منعقد شده بود به نرخ دولتی در بین رانندگان تاکسی شهرهای کشور توزیع شد و همچنین از آذر ماه سال گذشته (۱۳۹۸)نیز توزیع لاستیک تاکسی‌های ون را آغاز کردیم تا دی ماه بیش از هزار حلقه لاستیک بین رانندگان این ناوگان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاکسیرانی لاستیک نرخ مصوب دولتی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور رانندگان تاکسی نرخ مصوب دولتی بین رانندگان لاستیک خودرو سال گذشته هزار حلقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند