Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام ;نمونه و نتیجه این وحدت و همدلی را در صحنه های مختلفی چون اربعین، مسائل اجتماعی، حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و ... امروز نیز در اپیدمی بیماری کرونا دیده ایم که در این راستا به توفیقات بسیار خوبی رسیده است.

 به گزارش برنا از روابط عمومی استانداری ایلام، عصر سه شنبه ۱۸ آذر ماه نشست مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام، سارا فلاحی، علی اکبر بسطامی و بهزاد علیزاده نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای وحدت و همدلی مسئولان و بررسی راهکارهای بهبود توسعه و رفع موانع و مشکلات استان در استانداری ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام نیز حضور داشت سلیمانی‌دشتکی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و محرومیت زدایی از تعامل و همکاری خوب و سازنده نماینده ولی فقیه در استان و مجموعه نمایندگان استان تشکر کرد و گفت: به یقین دستاوردها و توفیقات حاصله در حوزه های مختلف حاصل وحدت و همدلی و تلاش مجموعه دلسوزان نظام با همراهی خوب مردم در استان است.

وی در ادامه وحدت و همدلی را رمز غلبه بر مسائل و مشکلات پیش رو عنوان کرد و گفت: نمونه و نتیجه این وحدت و همدلی را در صحنه های مختلفی چون اربعین، مسائل اجتماعی، حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و ... امروز نیز در اپیدمی بیماری کرونا دیده ایم که در این راستا به توفیقات بسیار خوبی رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت استان در بحث کرونا گفت: اگرچه در چند هفته گذشته وضعیت استان در بحث کرونا بحرانی بود اما خوشبختانه با اعمال‌ محدودیت های جدید و همراهی و همکاری بسیار خوب مردم و مسئولان وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است و البته برای ریشه کنی این ویروس منحوس نیازمند تداوم این وحدت، همدلی و همراهی تا رسیدن به نقطه مطلوب هستیم. 

سلیمانی‌دشتکی در ادامه گریزی به افزایش قابل توجه اعتبارات بودجه سال ۱۴۰۰ زد و گفت: استان ایلام در بودجه سال آینده در همه شاخص ها رشد قابل توجه ای داشته است و البته این حاصل نمی شد مگر با رایزنی های شبانه روزی مسئولان‌ استان، بطور مثال در بازه زمانی مشخص همه مدیران در حوزه های مختلف مامور شدند تا در خصوص افزایش بودجه دستگاه متبوع خویش در مرکز تلاش و رایزنی کنند.

وی همچنین به تلاش های انجام شده در جذب اعتبارات بسیار خوب در سفر مسئولان، نهادها، ارگان ها و بنیادهای مهم کشوری به استان اشاره کرد و گفت: هم در بحث محرومیت زدایی و ساخت مسکن‌ محرومان نهادها و ارگان ها و بنیادهای چون بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، کمیته امداد حضرت امام (ره)، بنیاد مسکن و ... خوب عمل شده است و هم در بحث اختصاص و جذب اعتبارات ویژه برای انجام پروژه‌های جهش تولید و اتمام پروژه های نیمه تمام استان عملکرد موفقی داشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست ضمن تاکید بر وحدت و همدلی در رفع مسائل و مشکلات پیش روی استان گفت: همه کارها با وحدت و همدلی به سرانجام می رسند و مسائل و مشکلات نیز در این فضا راحت‌تر حل و فصل خواهند شد.

نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز نقطه نظرات خود را در ارتباطات با مسائل در حوزه های مختلف استان مطرح و بر وحدت و همدلی حول منافع استان تاکید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان ایلام حوزه های مختلف وحدت و همدلی بسیار خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرهاد قائمیان در دیدار مدیران و دبیران جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ما دوست و همراهانی هستیم که فقط به عشق امام رضا (ع) در این جشنواره‌ها هستیم، تا کارهای بهتری را برای شیفتگان امام هشتم (ع) انجام دهیم.   وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره روستایی امام رضا (ع) در روستای کردر گفت: مردمان روستا خانه‌های خود را در اختیار جشنواره و هنرمندان گذاشته بودند. برای مردمی کردن این جشنواره فضایی ایجاد کردیم که مردم بدانند چه نوع فرهنگ رضوی را می‌خواهیم در بین مردم رواج دهیم.   قائمیان گفت: در جشنواره هنرهای نمایشی اتابک نادری نه فقط برای این جشنواره که همراهی خوبی داشت و نمایش‌ها به استان‌های مختلف به صورت اجرای عمومی برگزار شد تا مردم آشناییت بیشتری داشته باشند.   مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا(ع) با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره گفت: تلاش شد تمام جشنواره‌ها در بین خود مردم باشد و امید است مدیران کل فرهنگ در استان‌ها همراهی خوبی با این رویداد داشته باشند.   وی افزود: امسال با جشنواره فیلم رضوان این بخش از جشنواره امام رضا (ع) هم فعال می‌شود که یک فیلم سینمایی با فرهنگ و نوع نگاه ما به فرهنگ رضوی است. یک فیلم‌نامه از کتاب «از عشق‌آباد تا عشق‌آباد» اقتباس شده و در راستای فرهنگ امام رضا (ع) است و امید است این فیلم از حیث بزرگی و تاریخی بودن برای سال آینده ساخته شود تا بگوییم جشنواره‌های امام رضا(ع) به اهداف والای خود خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود