Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان از طرح‌ها و برنامه‌های حوزه  قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش در شرایط فعلی سخن گفت و اظهار کرد:  در قالب طرح "هر خانه یک دارالقران" بارگذاری روزانه یک جزء قرآن کریم به صورت فایل صوتی به همراه شرح و تفسیر یکی از آیات شاخص قرآن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طبق طرح حفظ قرآن کریم، جزء سی‌ام با شعار هر روز یک صفحه قرآن با یادگیری در فضای مجازی  همراه است گفت: اجرای پویش مردمی کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در استان به مرکزیت مراکز دارالقرآن از دیگر برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه نخست کشوری آموزش و پرورش استان در اقامه نماز در مدارس خبر داد و افزود: خوشبختانه در سطح استان نیز به عنوان دستگاه برتر معرفی شده‌ است.

وی بسته تحولی "سواد و زندگی" در حوزه سوادآموزی را از جمله برنامه‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان برشمرد و گفت: در حال حاضر ۱۹ مرکز یادگیری محلی در سطح استان فعال هستند که به دو مقوله علم و مهارت آموزی می‌پردازند.

پورداود به رشد و توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان اشاره کرد و افزود:  ۴۲ درصد رشته‌ها در استان به فحک اختصاص یافته که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با اشاره به کسب جایگاه ششم کشور از سوی آموزش و پرورش استان به دلیل فعالیت دانش‌آموزان در "شبکه شاد" خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش و همت مثال‌زدنی معلمان، روند آموزش در سطح استان با قوت ادامه دارد و در نقاط مختلف از جمله مناطق کمتر توسعه یافته، محتواهای آموزشی به شیوه‌های مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نسبت به راه‌اندازی پویش کمک‌های مومنانه در سطح استان در تهیه وسایل آموزشی برای دانش‌آموزان گفت: به همت فرهنگیان و خیرین نیک‌اندیش برای تعداد زیادی از دانش‌آموزان کم برخوردار گوشی و تبلت تهیه کرده‌ایم که اهدا شده و ما قدردان این زحمات هستیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان اهدای گوشی آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان سطح استان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که با حضور مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای اصلی این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت، آموزش و اوقات فراغت دانش آموزان از محورهای مهمی است که باید نسبت به آنها توجه ویژه صورت بگیرد اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

جوهری از اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد و گفت: برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان کار بسیار حجیم و سنگینی است که در صدد هستیم، با تدابیر مأخوذه این امر به بهترین شکل ممکن در استان تهران برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه تأمین مسکن معلمان عزیز یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید به آن پرداخته شود، افزود: برای کمک به معلمان در حوزه تأمین مسکن، تصمیماتی در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران گرفته شده که طی آن با همکاری سایر دستگاه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی به اجرای طرح ابتکاری «بازی یادگیری» در مدارس استان تهران اشاره و عنوان کرد: این طرح از سال گذشته در برخی شهرستان‌های استان تهران در حال اجرایی است که طی آن برخی از کلاس‌ها در ساعات خاصی به بازی دانش آموزان اختصاص پیدا می‌کند و مقرر شد که با هماهنگی شورای برنامه ریزی و با اعتبارات آموزش و پرورش این طرح تداوم داشته و در همه مناطق عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر سلامت دانش آموزان بیان کرد: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع «مکمل یاری» و «آهن یاری» و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌ای این طرح دنبال و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

کد خبر 6091432

دیگر خبرها

  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود