Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تسریع در جهت امر خدمت رسانی بیشتر و کیفیت ارائه خدمات مطلوب به سالمندان تحت حمایت پرونده های مددجویی به مراکز نیکوکاری و حوزه های علمیه واگذار می شود، گفت: می توانیم ۵۰درصد از این پرونده ها را واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» امروز(19آذر) در نشست مشترک با حجت الاسلام «محمود ابوترابی» مدیر حوزه های علمیه مازندران و حجت الاسلام «محمدجواد قائمی» مدیر حوزه علمیه خواهران استان ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل کمیته امداد دیار علویان و معرفی طرح «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» اظهار کرد: 76 هزار خانوار مازندرانی، شامل 130 هزار نفر تحت پوشش امداد هستند و خدمات مختلف اشتغال، تحصیل، مسکن، جهیزیه، درمان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به این افراد ارائه می شود.

 

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان مازندران  گفت:با توجه به موقعیت حوزه و از آنجایی که این نهاد دینی فعالیت های فرهنگی دینی را انجام می دهند امید است با انعقاد تفاهم نامه  های مشترک با واحد فرهنگی و حمایت بتوانیم با همدلی، همفکری و همکاری حوزه علمیه خدمات ارزشمندی را در بحث حمایتی و فرهنگی برای خانواده های امداد انجام دهیم .

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی نظیر برگزاری دوره‌های آموزش سبک زندگی،آموزش مهارت‌های زندگی و بهداشت روان ،تقویت باورهای دینی و...) باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌صورت حضوری و غیرحضوری برای مددجویان امداد استان اجرایی می‌شود، افزود: باتوجه به شیوع کرونا این کلاس ها در بستر مجازی در حال اجرا هستند و انتظار می رود حوزه علمیه خواهران و برادران استان در بحث برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه های دینی، فرهنگی و روانشانسی در بحث اعزام اساتید کمک کار کمیته امداد باشند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تسریع در جهت امر خدمت رسانی بیشتر و کیفیت ارائه خدمات مطلوب به سالمندان تحت حمایت پرونده های مددجویی به مراکز نیکوکاری واگذار می شود، گفت: قدردان اعلام آمادگی مدیر حوزه علمیه خواهران استان جهت پذیرش 30درصد از پرونده های سالمندان تجت پوشش امداد استان هستیم.

 

وی با بیان اینکه با اتخاذ تصمیماتی مبنی بر واگذاری پرونده سالمندان به مراکز نیکوکاری بخشی از کار به دست مردم گره گشایی می شود، اذعان کرد: ظرفیت واگذاری 50درصدی پرونده های سالمندان به مراکز نیکوکاری و حوزه های علمیه در کمیته امداد استان وجود دارد.

 

حجت الاسلام عالیشاه به تعطیلی منابر در پی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: برای خانواده های روحانیون در پی لغو سخنرانی ها و مراسم ها در بحث تامین معیشت دچار مشکل شدند و تلاش داریم با همراهی حوزه های علیمه خواهران  و برادران، تعداد 15روحانی در سطح استان شناسایی و خدمت این خانواده ها برسیم و بسته های معیشتی در کنار دلجویی آنان با حفظ کرامت به این خانواده ها اهدا شود.

 

وی به فعالیت مراکز نیکوکاری فرهنگی درادارات آموزش و پرورش 33شهرستان مازندران اشاره کرد و خاطرنشان شد: همچنین تعدادی مراکز فرهنگی نیکوکاری در حوزه های علمیه تشکیل شد و آمادگی داریم در هر شهرستان یک مرکز نیکوکاری حوزه علمیه را داشته باشیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس های روانشناسی پرونده های مددجویی بسته معیشتی مدیر حوزه های علمیه مازندران مدیرکل کمیته امداد مازندران سبک زندگی اسلامی کرونا مراکز نیکوکاری مراکز نیکوکاری حوزه های علمیه کمیته امداد حجت الاسلام حوزه علمیه خانواده ها پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم