Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج طی پیامی درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا متن این پیام به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی»

خبر ارتحال عالم مجاهد، فرزانه ربانی، مبارز انقلابی آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی موجب تالم و تاثر همه علاقه‌مندان و دوست‌داران نظام و انقلاب شد با رحلت این عالم فاضل و مجاهد نستوه، جامعه بزرگ روحانیت کشور و حوزه‌های علمیه داغدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم آیت‌الله یزدی یکی از یاران همراه و همیشه استوار و ثابت قدم نهضت امام راحل بود که با روحیه استبداد ستیزی و مواضع هوشمندانه در کوران بحران‌ها نامی ماندگار در تاریخ نهضت اسلامی به یادگار گذاشت و در کنار مبارزات سیاسی آثار ارزشمندی در حوزه علوم دینی و فقهی از خود بر جای گذاشت و با گفتار و رفتار خود ولایتمداری ناب را به منصه ظهور رسانید.

اینجانب درگذشت این عالم فاضل و مجاهد انقلابی را به پیشگاه امام عصر عج و نایب برحقش مقام معظم رهبری و حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت وبیت مکرم  و شاگردان ارزشمند ایشان  تسلیت می گویم واز درگاه پروردگار عالم برای او علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد نماينده ولي فقيه در استان آيت الله محمد يزدي آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در این آیین گفت: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان در برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان گچساران و کهگیلویه حضور معنوی خوبی داشتند.

جواد هاشمی مهر افزود: حضور پرشور مردم و جامعه فرهنگی در آیین‌های ملی و مذهبی نشان از پایبندی آنها به آرمان‌های والای شهدا دارد.

هاشمی مهر تصریح کرد: همه ما باید مدیون جامعه فرهنگی باشیم زیرا نقش معلم در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: معلم بستر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کند و این نقش مهم را باید همه مسوولان قدر بدانند.

کد خبر 6093014

دیگر خبرها

  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین