Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان اظهارکرد: با رصد و پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان و با همکاری دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر در گنبدکاووس منهدم شد.

هاشمیان افزود: از این شبکه تبهکاری ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۱۰ دستگاه خودرو لوکس کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پنج متهم هم دستگیر شده که پرونده در جریان رسیدگی و تحقیق بیشتر قرار دارد.

هاشمیان پولشویی را از دیگر اقدامات تبهکارانه این شبکه بیان کرد و گفت: متهمان با پولشویی اقتصاد شهرستان و استان را به مخاطره انداخته بودند که دستگاه قضایی در حال رسیدگی به این پرونده و شناسایی اموال متهمان است.

کد خبر 5091428

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی هاشمیان دادگستری گلستان گرگان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم