Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:58:08 GMT

مصوبات جلسات، عملیاتی و نتیجه‌گرا باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۷۴۳۴

مصوبات جلسات، عملیاتی و نتیجه‌گرا باشد

استاندار کرمان خطاب به مدیران استان تاکید کرد: جلسات باید مصوبات کارشناسی شده، عملیاتی و نتیجه‌گرا داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: ما با تورم قوانین و بخشنامه‌ها روبه‌رو هستیم که باید پالایش شوند، در همین تورم قوانین می‌توان کارهای زیادی انجام و کار مردم را روان پیش برد، بسته به نوع مدیریت و نگاه مسئولان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به معطل ماندن برخی از پروژه ها در کشور و استان کرمان به دلیل تناقض ها در قوانین، گفت: اگر اختلاف برداشت در قوانین را رفع کنیم بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام کشور اجرایی خواهند شد. در استان کرمان ۶۰۰ طرح آماده وجود دارد که اگر ۵۰ درصد آنها را به فعلیت برسانیم تعداد قابل توجهی شغل در استان ایجاد می‌شود.

استاندار کرمان بیان کرد: بازدیدهای میدانی از شهرستان ها ضرورت دارد، اما بیشتر کارها در جلسات و با حضور شخص مدیران باید حل شود، مدیران باید برای جلسات وقت بگذارند.

وی تاکید کرد که مدیران باید شخصا در جلسه حاضر شوند و عنوان کرد: این مسئله برای ما جدی است، با مدیری که برای جلسه به ریاست استاندار و یا معاون استاندار وقت نگذارد، شوخی نداریم.

زینی‌وند ابراز داشت: اولین جدیت در اجرای مصوبات حضور شخص مدیر به عنوان کارشناس و مطلع موضوع است و یا اینکه معاون تخصصی خود را معرفی کند.

استاندار کرمان خطاب به مدیران عنوان کرد: جلسات باید مصوبات کارشناسی شده، عملیاتی و نتیجه‌گرا داشته باشند. ضمن اینکه در دل همین قوانین و مقررات موجود هم می توان کارهای اساسی و پایلوت در سطح کشور انجام داد.

زینی‌وند رویکرد اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را موثر دانست و گفت: سازمان‌های مردم نهاد باید در این جلسات محور قرار گیرند.

وی گفت: ۹۰ درصد زندانیان استان کرمان افراد خرده فروش یا حمال و ... حوزه موادمخدر هستند که نشان می‌دهد این افراد نان شب‌شان را از این راه در می‌آورند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استاندار کرمان علی زینی وند زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود