Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:39:26 GMT

آرامش کامل در بازار مرغ استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۷۴۸۵

آرامش کامل در بازار مرغ استان زنجان

علیرغم اینکه طی نیمه اول آذر ماه سالجاری شاهد نوساناتی در قیمت و عرضه مرغ گرم در سطح کشور بودیم، با اینهمه در استان زنجان بطور مقطعی و کوتاه مدت فقط با کمبود عرضه مرغ گرم(که با تامین و توزیع مرغ منجمد جبران شد) مواجه شده، اما هرگز قیمت مرغ از نرخ مصوب پا فراتر نگذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جواد تاراسی، رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: علیرغم اینکه طی نیمه اول آذر ماه سالجاری شاهد نوساناتی در قیمت و عرضه مرغ گرم در سطح کشور بودیم، با اینهمه در استان زنجان بطور مقطعی و کوتاه مدت فقط با کمبود عرضه مرغ گرم(که با تامین و توزیع مرغ منجمد جبران شد) مواجه شده، اما هرگز قیمت مرغ از نرخ مصوب پا فراتر نگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش کلیه عوامل موثر در تامین و توزیع مرغ گرم، از ابتدای سال جاری آرامش کامل از نظر عرضه مرغ به نرخ مصوب در بازار مرغ برقرار بوده و در حال حاضر نیز کلیه مردم شریف استان می توانند با طیب خاطر گوشت مرغ را به مقدار مورد نیاز از فروشگاههای عرضه مرغ ابتیاع فرمایند و در مقاطع بسیار کوتاه مدت، مثل همیشه فقط با کمی صبوری، اطمینان داشته باشند همه دست اندرکارانی که تلاش آنها منجر به رسیدن گوشت مرغ به بازار مصرف می شود، با اتخاذ سیاستها و ارایه راهکارهای مختلف، منبعد نیز اجازه نخواهند داد تا کوچکترین خللی در تامین گوشت مرغ و پروتئین مورد نیاز خانوار ایجاد شود.

جواد تاراسی ضمن سپاسگزاری از همکاری و صبوری تمامی هم استانیهای بزرگوار در برهه های مختلف، از زحمات کلیه تلاشگرانی که در تهیه و توزیع نهاده های دام و طیور، مرغداران گرامی، کشتارگاههای استان، اتحادیه مرغداران استان، کارگروه تنظیم بازار، عوامل ذخیره سازی و توزیع مرغ منجمد و گرم، فروشگاههای عرضه گوشت و اقلام پروتئینی و کارکنان خدوم و محترم سازمان صمت که همواره در کنار جهادکشاوری بوده اند و به ویژه از استاندار محترم و معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان و همه کسانیکه نقشی در برقراری آرامش در بازار مرغ استان داشتند، تشکر نمود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازار مرغ استان زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی آرامش کامل عرضه مرغ گرم استان زنجان توزیع مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل