Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@12:48:01 GMT

کمال واقعی خانه امن چه کسی است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۷۵۲۲

کمال واقعی خانه امن چه کسی است؟

«کمال» شخصیت اصلی سریال «خانه امن» است که نامش برگرفته از نام شهید علی کمال است؛ شهیدی که پیش از این شخصیت کمال در فیلم «ماجرای نیمروز» با بازی هادی حجازی‌فر هم با الهام از او شکل گرفته بود.

شخصیت اصلی سریال «خانه امن» با بازی حمیدرضا پگاه «کمال» نام دارد که مأموری است که سرتیم پرونده‌های امنیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام «کمال» برای این بازیگر تصادفی انتخاب نشده است و همچنین در سریال «خانه امن» تصویر شهیدی در اتاق عملیات را می‌بینیم که این تصویر متعلق است به شهید «علی کمالی» (معروف به کمال) یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) که در راه امنیت کشور به شهادت رسید.

شهید کمال یکی از شهدای امنیت است. او در دهه ۶۰ و در اوج روزهایی‌که گروهک منافقین با عملیات خرابکارانه سعی در نا امن کردن فضای کشور داشتند، حضوری چشمگیر در طراحی و اجرای عملیات‌ها علیه این گروهک معاند داشت؛ عملیات‌هایی که در نهایت منجر به شناسایی و متلاشی شدن بسیاری از خانه‌های تیمی منافقین و در نهایت برقراری امنیت شد.

به گزارش مهر ،شناسایی محل استقرار موسی خیابانی یکی از سرکردگان منافقین و به هلاکت رساندن او از جمله عملیات مهمی است که شهید کمال در طراحی و اجرای آن حضور داشت.

شخصیت «کمال» با بازی هادی حجازی‌فر در مجموعه فیلم‌های «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با الهام از این شهید بزرگوار طراحی شده است.

دست‌اندرکاران سریال «خانه امن» نیز به منظور ادای احترام به این شهید والا مقام، ضمن به تصویر کشیدن تصویری از قاب عکس او در اتاق عملیات، نام شخصیت اصلی سریال با بازی حمید رضا پگاه را هم مزین به نام ایشان کرده‌اند.

دیالوگ های خانه امن شعاری است

 

کارگردان سریال «خانه امن» معتقد است در سریالش دیالوگ‌هایی دارد که تا به امروز در تلویزیون شنیده نشده است.

---

به گزارش خبرآنلاین ، احمد معظمی کارگردان سریال «خانه امن» که در پاسخ به این سوال که چه لزومی دارد دیالوگ‌های میان کاراکترهای امنیتی و کاراکتر داعشی یا منافق این سریال شعاری باشد می‌گوید: ما یک سری دیالوگ‌هایی داریم که تا به حال کمتر شنیده شده و باید گفته شود. اگر از همه این دیالوگ‌ها بگذریم که اصلا چنین کاری نباید ساخته شود. دیالوگ‌هایی که بین این شخصیت‌ها رد و بدل می‌شود، دیالوگ‌های کلیدی و مهمی است که همین‌ها تماشاچی را گیر انداخته و در شبکه‌های اجتماعی هم می‌بینید که بازخورد دارد. اگر این نکات گفته نشود که ساخت این سریال ارزشی ندارد. تضاد میان تفکرات این دو طرف اگر درنیاید که سریال شکل نمی‌گیرد.

معظمی در بخش دیگری از این گفت‌وگو که در کافه خبر انجام شد می‌گوید: اولا اگر این امنیتی که توسط نیروهای امنیتی و نهادها داریم، نباشد در روز شاید کلی از این اتفاق‌ها رخ بدهد و خوشبختانه ما در این سریال واقعیت‌ها را به مردم نشان می‌دهیم. ما در شروع سریال «سارق روح» یک قصه‌ای داشتیم که یک پسر ۱۷ساله داعشی در پوشش چادر می‌خواست در یک بازار عملیات انجام بدهد. این قصه واقعی بود. نیروهای امنیتی زمان خیلی زیادی سوار بودند روی این سوژه که بتوانند او را دستگیر کنند که اتفاقی برای مردم نیفتد. این یک نمونه است اما شاید هزاران مورد این‌چنینی باشد با تدبیر و باهوشی نیروهای امنیتی جلوی اینها گرفته می‌شود و این خیلی جای تقدیر دارد و برای اینکه مردم با این فضاها آشنا شوند ساخت چنین سریال‌هایی لازم است. پس واقعا شعاری نیست. ما چیزهایی را نشان می‌دهیم که واقعی است.

همه چیز درباره سریال خانه امن /ساعت پخش و تکرار

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دیالوگ ها خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • (تصاویر) خانه موزه شهید مطهری
  • نماهنگ «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است»
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!