Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:58:46 GMT

آبگیری گوراب‌های احداث شده در انار

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۷۷۴۹

آبگیری گوراب‌های احداث شده در انار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  علی هادوی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان انار گفت: پروژه کنترل هرز آب انار، با پیش بینی احداث ۳ هزار گوراب، در سطح ۲ هزار هکتار در اراضی دشت گلشن و بیاض شهرستان با هزینه ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی طی امسال احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این گوراب‌ها باهدف ذخیره و کنترل رواناب حاصل از بارندگی، تغذیه سفره‌های آب زیر زمینی، تقویت پوشش گیاهی و جلوگیری از ایجاد سیلاب و فرسایش خاک در حال اجرا هستند.

هادوی با بیان اینکه اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ عدد گوراب در این شهرستان احداث شده است، بیان کرد: طی بارندگی اخیر بیش از ۲۰۰ هزار متر مکعب هرز آب حاصل از بارندگی در گوراب‌های احداث شده کنترل و ذخیره شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی گورآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • طرز تهیه اکبر جوجه با آب نمک به سبک رستورانی + راز خوشمزگی و نرم شدن گوشت جوجه
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است