Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی همدان با حضور فرماندار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و رئیس انجمن ناشنوایان استان همدان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان همدان در این مراسم اظهار کرد: در استان همدان ۶ هزار ناشنوا شناسایی شده که ۳ هزار و ۵۰۰ نفر آن در شهرستان همدان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین افشاری با بیان اینکه وجود کتابخانه ویژه ناشنوایان اقدام بسیار مهم و بدیعی بود که صورت گرفت تا آنها نیز بتوانند بیشتر در این عرصه‌های مختلف اجتماع حاضر شوند افزود: سال آینده برای تهیه منابع و وسائل مورد نیاز ناشنوایان بر اساس نظر متخصصان در بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز در این آیین اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی را مرکز اجتماع تعریف کردیم که فرد می‌توانند سواد اطلاعاتی مورد نیاز خود را تأمین کند.

عاطفه زارعی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی ۸ هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا دارد که ناشنوایان می‌توانند به فراخور نیاز خود از ان استفاده کنند افزود: بخش تخصصی ناشنوایان به منظور ایجاد ارتباط بیشتر با این قشر ایجاد شده است تا بتوانند خدمات بهتری تعریف کنند.

وی با بیان اینکه بخش تخصصی نابینایان و کم بینایان نیز پیش از این در کتابخانه مرکزی همدان افتتاح شده بود تصریح کرد: امید است که بتوانیم ارتباط بیشتری با ناشنوایان نیز ایجاد کنیم و منتظر آنها در کتابخانه‌های عمومی پس از پایان بیماری کرونا هستیم.

در انتهای این مراسم تفاهم نامه همکاری بین انجمن ناشنوایان استان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به امضا رسید.

انتهای پیام/89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان بخش ناشنوایان حسین افشاری فرماندار همدان کتابخانه های عمومی کتابخانه مرکزی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟

بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان اوج و سراج تعیین شده است.

 

به گزارش اعتماد، ردیف بودجه قرب بقیه‌الله یا همان قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه‌الله، از جمله ردیف‌هایی است که افزایش قابل توجهی دارد. بنا بر مصوبه سال ۱۴۰۲، این قرارگاه ۸۸۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشت. برای سال ۱۴۰۳، رقم بودجه این قرارگاه به یک هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان رسیده است؛ یعنی حدود ۳۵ درصد افزایش.

البته که در جدول ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ که مربوط به کمک‌ها به دستگاه‌ها و نهاد‌ها می‌شود، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای کمک به موسسات فرهنگی و اجتماعی ذیل این قرارگاه آمده بود. در این ردیف بودجه تاکید شده بود که این ۲۰۰ میلیارد تومان باید به صورت مساوی میان سازمان «اوج» و سازمان «سراج» تقسیم شود.

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده