Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه هدف زندگی فراموش شده است، گفت: سفارتخانه‌هایمان در معرفی انقلاب به دنیا ضعیف عمل کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمد رضا ناصری پیش از ظهر امروز در مراسم قرعه‌کشی مسابقه هفت شهر عشق که در دفتر امام‌جمعه یزد برگزار شد با بیان اینکه یکی از راه‌های رسیدن کمال، خواندن و آگاهی توسط انسان است افزود: اگر کسی آگاهی و برنامه‌ریزی نداشته باشد نمی‌تواند به درستی مسیر کمال را بپیماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه زمان‌ها گوناگون و مردم استعدادهای متفاوتی دارند، اظهار داشت: هر زمانی برای یادگرفتن و برای رشد و کمال متفاوت است و نمی‌تواند در یک مسیر حرکت کند چون سبب عقب افتادن انسان می‌شود.

امام‌جمعه یزد گفت: هر چه ما بتوانیم در مسیر تعلیم و تعلم و تربیت اسلامی و نشان دادن راه به سوی کمال، همراه جامعه به‌پیش برویم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه گرچه جهان گسترده شده ولی به یک دهکده جهانی تبدیل و کوچک شده است، افزود: ما نیز حرکت به‌پیش و تبلیغات را باید همان‌طور پیشرفته و در مسیر روز حرکت کنیم و اگر بخواهیم از سبک‌های ارتباطی قدیم استفاده کنیم موفق نخواهیم شد.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه ارتباط با کتاب یکی از فعالیت‌های بسیار خوب است که در مسابقه هفت شهر عشق صورت پذیرفت، اظهار داشت: این مسابقه به بهترین شکل برگزار و کتاب بسیار خوبی را برای مسابقه معرفی کردند تا مردم بامطالعه در آن شرکت کنند.

وی اضافه کرد: الآن دنیای تبلیغات و مسائل دنیای غرب و استکبار تمام تبلیغات را به سمت انحراف جامعه برده و تغییر و تحول انسان‌ها از مسیر انسانیت به مسیر حیوانیت و مادیت سوق داده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه استکبار پیشرفت، سعادت و کمال انسان‌ها را نمی‌خواهد اذعان داشت: هدف اصلی استکبار و دنیای غرب این است که انسان از هدف اصلی خودش بازماند و راه رسیدن به رشد و کمال را فراموش کند.

 

نهادهای فرهنگی بازوان قوی کشور در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان

امام‌جمعه یزد اذعان داشت: ما مسلمان‌ها و بخصوص حوزه‌های علمیه و ارگان‌های فرهنگی نباید نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشیم بلکه باید در مقابل تحرکات دشمن برنامه‌ریزی و حرکت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای تطهیر ذهن جوانان از توطئه‌های پیاده‌سازی شده توسط غرب باید برنامه‌ریزی کنیم، اظهار داشت: ما باید در کشور کسانی که انحراف پیدا کردند را به مسیر درست سوق داده و کسانی هم که در این مسیر هستند را حفظ کنیم.

ناصری یزدی اضافه کرد: هدف زندگی که امروز فراموش شده و دشمن می‌خواهد به نابودی کشیده شود باید توسط مراکز فرهنگی کشور یادآوری شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه القا اهداف متعالی زندگی باید به بهترین شکل صورت گیرد، ادامه داد: اگر بخواهیم اهداف عالی زندگی بشریت را برای مردم و نسل جوان بیان کنیم باید از ابزارهای جدید و به بهترین شکل ممکن بهره ببریم تا نسل جوان علاقه‌مند به مشاهده آن باشد.

امام‌جمعه یزد در پایان با اشاره به اینکه ما در سفارت‌خانه‌هایمان در کشورهای مختلف نتوانستیم انقلاب را به دنیا معرفی کنیم، افزود: ما نتوانستیم منویات بزرگ امام خمینی (ره) را به جهانیان برسانیم و اهداف انقلاب را برایشان بیان کنیم و به همین دلیل آن‌ها از اسلام چیزی ندانسته و ایرانی‌ها را مردمی خشن می‌پندارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان یزد امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا

رهبر انقلاب با اشاره به اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای خارجی و سرکوب آنها فرمودند: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، نه تخریب کردند، نه کسی را کشتند،نه جایی را آتش زدند اما آنطور آنها را سرکوب کردند

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد