Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس از صدور رای پرونده آل کثیر تا هفته آینده خبر داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از گلزنی مقابل تیم پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شادی گل جنجالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۶ ماه محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آل کثیر به دلیل این محرومیت دیدار حساس نیمه نهایی پرسپولیس مقابل النصر عربستان را از دست داد و نمی‌تواند در فینال لیگ قهرمانان برای پرسپولیس به میدان برود.

پرسپولیس برای رفع محرومیت آل کثیر ابتدا به کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا شکایت کرد که این شکایت رد شد. حالا سرخ‌ها خواستار رفع محرومیت موقت آل کثیر شده اند.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس از صدور رای پرونده آل کثیر تا هفته آینده خبر داده است.

او با انتشار پستی در این باره نوشت: رسیدگی به پرونده عیسی آل‌کثیر در دیوان داوری ورزش کلید خورده است. با ثبت لایحه جوابیه AFC در چند روز آینده در پاسخ به لایحه ۳۰۰ صفحه‌ای باشگاه پرسپولیس، رای اولیه دیوان ظرف یک هفته آینده صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال النصر عربستان هفته آینده آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان