Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر رفت و آمد مشکوک چندین جوان به داخل یک منزل مسکونی در منطقه رودکی بررسی موضوع و شناسایی هویت این افراد در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب قرار گرفت.

وی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و با هماهنگی‌های قضائی منزل مسکونی تحت مراقبت قرار گرفت و مشخص شد تعدادی جوان با اجاره منزل در قالب اعضای یک باند شرکت هرمی در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستگیری متهمان اخذ و تیم اعزامی از ماموران کلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی، ۱۸ عضو شرکت‌های هرمی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی، جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی، دو دستگاه رایانه و دو دستگاه لپ تاپ کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری ۲۰۹ در بازجویی ماموران اعتراف کردند،  ساکن شهرهای استان‌های غربی کشور هستند که برای اشتغال و کسب درآمد به تهران مسافرت و اندک اندوخته خود را که از خانواده هایشان دریافت کرده‌اند، به امید سودآوری بیشتر در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری شده از این افراد را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: خانواده‌ها مراقبت بیشتری از فرزندانشان داشته باشند و به در خواست فرزندانشان مبنی بر واریز مبالغ فراوانی وجه برای اسکان و ضمانت و غیره هوشیارتر عمل کنند.

گفتنی است، متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

شناسایی سارق خودرو

رئیس کلانتری ۱۶۵ لتیان از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی پراید و دستگیری سارق آن در ورودی لتیان خبر داد.

سروان میلاد اسدی توضیح داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶۵ لتیان حین اجرای طرح ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده خودرو فاقد مدارک مالکیت بوده و متهم نیز سابقه دار می‌باشد. راننده خودرو به همراه خودروی مکشوفه به کلانتری انتقال که طی بررسی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که خودرو ۴۸ ساعت قبل از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۹ مشیریه سرقت شده است.

رئیس کلانتری ۱۶۵ لتیان با اعلام اینکه متهم در کلانتری به سرقت خودرو معترف و برای سیر مراحل قانونی و شناسایی مال باخته به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: بادستور قضائی متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کلانتری قرار دارد.

این مقام پلیسی در پایان از رانندگان خودروها خواست: هنگام ترک خودرو سیستم ایمنی خودرو را فعال و در محل‌های روشن خودرو را پارک کنید.

دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری در محلات غرب تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی ۴ عامل درگیری و تیراندازی در محله شهران و بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: متهمان در دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: در چند روز گذشته انتشار و باز نشر دو کلیپ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در آن تعدادی شرور با قدرت نمایی و استفاده از سلاح سرد و ایجاد نزاع دسته جمعی و عربده کشی و تیراندازی در محله شهران در غرب تهران و بزرگراه یادگار امام (ره) نظم عمومی را برهم زده و اذهان شهروندان را تشوبش کرده بودند، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار مأموران مرکز عملیات و پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد عاملان درگیری در هر دو محله از افراد شرور سابقه دار غرب تهران هستند که به علت اختلاف شخصی با چند نفر از ساکنان محل، دست به رفتار مجرمانه زده‌اند، افزود: در بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و مشخص شد که متهمان پس از درگیری در مخفیگاهشان در شهر پرند و خیابان سازمان آب مخفی شده‌اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی عنوان کرد: نتیجه هر دو تحقیق در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان هر دو نزاع و درگیری اخذ شد.

این مقام انتظامی افزود: روز گذشته هیجدهم آذرماه دو تیم از ماموران پایگاه دوم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در دو عملیات مستقل هر ۴ عامل درگیری و تیراندازی را دستگیر کنند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از معرفی به مرجع قضائی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور پلیس امنیت عمومی عملیات پلیس مرکز عملیات غرب تهران قرار گرفت مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران