Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:12:58 GMT

فینال دست فرمون با معرفی پدیده اتومبیلرانی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۸۵۸۰

فینال دست فرمون با معرفی پدیده اتومبیلرانی

برنامه تلویزیونی «دست فرمون» پس از پخش نزدیک به ۵۰ قسمت با معرفی پدیده اتومبیلرانی در بخش شب‌ فینال به روزهای پایانی پخش نزدیک شد.

پس از پخش ۵۰ قسمت از فصل دوم مسابقه دست فرمون، سه قسمت پایانی این مسابقه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ساعت ۲۳ با برگزاری رقابت‌های نیمه نهایی و فینال از شبکه نسیم پخش خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت ۵۱ از فصل دوم مسابقه دست فرمون که امشب چهارشنبه روی آنتن می‌رود به پخش رقابت های نیمه نهایی سه بخش ماشین، موتور و آرسی اختصاص دارد. از میان ۴۰۰ شرکت کننده بخش ماشین ۸ نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در قسمت های پیش رو برای تصاحب سکو قهرمانی با یکدیگر رقابت می کنند.

پنجشنبه ۲۰ آذر مستندی با عنوان «شب فینال» که به معرفی ۴ فینالیست مسابقه و پشت صحنه تولید این فصل تا مرحله فینال می‌پردازد، روانه آنتن شبکه نسیم خواهد شد و جمعه فینال مسابقه بزرگ دست فرمون پخش خواهد شد.

فینال سه بخش ماشین، موتور و آرسی به صورت همزمان در یک شب پخش خواهد شد و فارغ از برگزیدگان این فصل، پدیده این دوره از مسابقات از سوی کارشناسان و مربیان دست فرمون معرفی خواهد شد.

فصل دوم مسابقه دست فرمون با اجرای کامران تفتی، تهیه کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم از نیمه شهریور ماه امسال روی آنتن شبکه نسیم رفت./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دست فرمون خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است