Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:32:08 GMT

۴۲۴ پرونده تخلفات صنفی در فارس تشکیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۸۶۳۶

۴۲۴ پرونده تخلفات صنفی در فارس تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا ایزدی، گفت: طی ۴۵ روز گذشته تعداد ۴۲۴ بازرسی از انبارها، عمده فروشی و شرکت‌های پخش موادغذایی و بهداشتی بازرسی و ۳۶ واحد متخلف شناسایی شد که پرونده تخلف آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

ایزدی گفت: از کل پرونده‌های ارجاع شده در این مدت، ۲۱ پرونده به میزان ۲۶۸ میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۵۱۸ هزار ریال، مربوط به تخلف احتکار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کالاهای احتکاری کشف شده، شامل روغن خوراکی، قند، برنج، کود شیمیایی، خودرو، روغن موتور، لاستیک و پیاز بوده است.

رئیس سازمان صمت استان فارس با بیان اینکه ۸ پرونده تخلف نیز مربوط به فروش اجباری بوده است، ارزش این پرونده‌ها را ۲۲ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: عمده کالاهای مورد تخلف شامل ماکارونی، شکر، شوینده، کیک و رب گوجه فرنگی بوده است.

او گفت: از کل پرونده‌های یاد شده، ۷ پرونده مربوط به تخلف اعلام نکردن موجودی بوده که ارزش آنها بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال ارزیابی شده و کالاهای اعلام نشده شامل پوشک بچه، مواد غذایی، روغن خوراکی و سیمان بوده است.

ایزدی خاطرنشان کرد: از ابتدا تا نیمه آذر ماه امسال، بیش از ۷۵ هزار بازرسی در استان فارس انجام و طی آن برای ۴ هزار و ۹۱۸ متخلف پرونده‌هایی به ارزش ۹۹۵ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال تشکیل و برای صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: بازرسان این سازمان روزانه مشغول بازرسی هستند و با بر هم زنندگان نظم بازار، محتکران، گرانفروشان، کم فروشان و … بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کنند؛ البته در این مسیر نمی‌توان تلاش‌های ناظران افتخاری را نادیده گرفت.

کد خبر 5091993

منبع: مهر

کلیدواژه: اصناف شیراز ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی شیوع کرونا بارش برف بارش باران شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد