Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان نظارت بر بهداشت انگلیس پس از بروز واکنش آلرژیک در ۲ نفر از دریافت‌کنندگان واکسن فایزر نسبت به افراد دارای سابقه آلرژیک در خصوص واکسن فایزر هشدار داد.

آژانس تنظیم داروها و محصولات بهداشتی انگلیس (MHRA) به افرادی که سابقه واکنش های آلرژیک شدید دارند هشدار داده است که از واکسن کووید-۱۹ فایزر/بیون‌تک استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هشدار پس از آن صادر شد که سیستم سلامت همگانی انگلیس، مشاهده واکنش های آلرژیک در دو نفر که روز گذشته واکسن کروناویروس را دریافت کرده بودند، تایید کرد.

قرار است با ارسال محموله‌های بیشتری از واکسن فایزر/بیون‌تک به انگلیس طی روزهای آینده تعداد بیشتری از افراد این واکسن را دریافت کنند. روز گذشته (سه شنبه) اولین واکسیناسیون در برابر کروناویروس انجام شد.

"استفن پوویس" مدیر پزشکی سیستم سلامت همگانی انگلیس گفت: همانطور که در مورد تزریق واکسن‌های جدید معمول است، سازمان نظارت بر بهداشت به منظور احتیاط بیشتر توصیه کرده که افرادی با سابقه واکنش‌های آلرژیک، این واکسن را دریافت نکنند.

گزارش‌ها حاکیست هر دو فرد دریافت کننده این واکسن رو به بهبود هستند.

به گزارش اسپوتنیک نیوز، انگلیس روز سه شنبه برنامه واکسیناسیون کروناویروس را اجرا کرد و کادر درمان، گروه‌های پرخطر و افراد بالای ۸۰ سال از جمله افرادی هستند که در اولویت دریافت واکسن خواهند بود./ ایسنا 

جدیدترین‌ها از واکسن فایزر همه مزایا و معایب واکسن فایزر امریکا داده‌های ایمنی واکسن فایزر را منتشر کرد واکسن فایزر در چند قدمی تاییدیه سازمان غذا و دارو عقب‌نشینی فایزر از واکسیناسیون گسترده و سریع کرونا آغاز واکسیناسیون در بریتانیا/ ویلیام شکسپیر واکسن کرونا زد مرگ ۶ دریافت‌کننده واکسن فایرز تایید شد/ امریکایی‌ها؛ اولویت ترامپ
 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند

انتظار می‌رود باشگاه منچستریونایتد در تابستان پیش رو تغییرات زیادی را در ترکیب این تیم ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد قصد ایجاد تغییرات گسترده‌ای در ترکیب خود برای فصل آینده دارد و گفته می‌شود مدیران این باشگاه هر سناریویی را مدنظر دارند. طبق گزارش روزنامه «دیلی میل» انگلیس؛ گروه INEOS به عنوان مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد تا قبل از فینال جام حذفی انگلیس که شیاطین سرخ با منچسترسیتی دیدار خواهد کرد، تصمیم خود مبنی بر آینده حرفه‌ای اریک تن‌هاخ را اعلام نخواهد کرد، این در حالی است که گفته می‌شود این مربی هلندی در پایان فصل از سمت سرمربیگری من‌یونایتد اخراج خواهد شد.

نشریه انگلیسی «تلگراف» هم خبر داد؛ INEOS آماده شنیدن پیشنهادها برای بیشتر اعضای تیم به غیر از کوبی مِینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلون است و قصد دارند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو در مقابل پیشنهاداتی که می‌رسد، انعطاف‌پذیر باشند. آنها به دنبال فروش رشفورد نیستند اما اگر پیشنهادی برای این بازیکن دریافت کنند، آن را در نظر خواهند گرفت.

طبق این گزارش؛ اولویت منچستریونایتد برای نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو جذب یک مهاجم، یک هافبک میانی و یک مدافع راست که توانایی بازی در پست دفاع راست را هم داشته باشد، خواهد بود. این باشگاه البته باید بودجه این کار را از فروش بازیکنانش تأمین کند.

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

نشریه «تایمز» انگلیس هم گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادهایی برای آنتونی، هری مگوایر، آرون وان‌بیساکا، ویکتور لیندلوف و کریستین اریکسن، آماده فروش آنهاست.

گفته می‌شود دو باشگاه الاتحاد و النصر عربستان نسبت به جذب رافائل واران علاقه‌مند هستند، بازیکنی که در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش با منچستریونایتد بازیکن آزاد می‌شود.

همچنین باشگاه النصر خواهان به خدمت گرفتن وان‌بیساکا است و الهلال هم نسبت به جذب کاسمیرو علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان