Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجفی نژاد گفت: بیش از ۲۰۰ نشست تخصصی پژوهشی از سوی مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های استان از طریق فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی نجفی نژاد» عصر امروز (چهارشنبه 19 آذر) در آیین اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان گلستان  اظهار کرد: امسال نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت و علاقمندان می توانند در طول سال با مراجعه به سایت نمایشگاه از دستاوردهای پژوهشی استان آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به تجلیل از پژوهشگران برتر استان اشاره کرد و  ادامه داد: انتخاب پژوشگران و برگزیده های استان بر اساس دستورالعمل و براساس تیم های ارزیابی و فرم های مربوطه انجام شده است.

 

نجفی نژاد گفت: یکی از کارهای خوبی که در هفته پژوهش صورت گرفت برگزاری تعداد قابل توجهی نشست های پژوهشی به صورت سمینار و وبینار بود و بیش از 200 نشست تخصصی پژوهشی از سوی مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های استان از طریق فضای مجازی برگزار شد و این نشست ها در سالجاری رشد قابل توجه داشت و امکان دسترسی افراد بیشتری نیز با توجه به استفاده از بستر فضای مجازی فراهم شده بود.

 

وی تاکید کرد: امیدوار هستیم که این برنامه ها و بزرگداشت ها در خصوص هفته پژوهش باعث شود یافته های پژوهشی در ارکان مختلف جامعه انتشار پیدا کند.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابراز داشت: دستاوردهای پژوهش باید در برنامه ریزی و فعالیت های اجتماعی به کارگیری شود و آحاد مختلف جامعه بیشتر با یافته های پژوهشی آشنا شوند و محققان نیز بتوانند با این دستاوردها دسترسی داشته باشند.

 

نجفی نژاد بیان کرد: محققان و پژوهشگران باید اقداماتشان مربوط به رفع نیازهای جامعه باشد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: نجفی نژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان علی نجفی نژاد نجفی نژاد هفته پژوهش نجفی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور