Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور  درباره ابراز بی اطلاعی منصوریان از اخراجش اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه تراکتور مجری مصوبات هیئت مدیره باشگاه است. در واقع ما سیستمی کار می‌کنیم و خیلی تصمیم گیرنده نیستیم. اظهارات منصوریان مبنی بر اینکه مالک و مدیرعامل تراکتور  با او صحبت نکرده اند درست است، اما من به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه با این مربی جلسه ای خصوصی برگزار کردم و بعد از آن هم چندین مرتبه تلفنی با یکدیگر صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اینکه منصوریان می‌گوید باشگاه تراکتور صحبتی با او برای قطع همکاری نداشته است صحت ندارد.  

او درباره زمان انتخاب سرمربی جدید گفت: بازیکنان تراکتور امروز استراحت می‌کنند و فردا تمرینات تیم شروع می‌شود. سرمربی جدید  تا فردا مشخص می‌شود.  

نصیرزاده درباره گزینه‌های مربیگری تراکتور گفت: گزینه‌های زیادی برای هدایت تراکتور وجود دارند. مربیان زیادی بیرون از گود هستند. به هر حال با گزینه‌های داخلی و مربیان  ایرانی مقیم خارج از کشور صحبت شده است، اما حرفه‌ای نیست قبل از اینکه این موضوع محقق شود اسم این افراد را رسانه‌ای کنیم.

بیشتر بخوانید

منصوریان به علت نارضایتی هیئت مدیره تراکتور برکنار شد/ الهامی یکی از گزینه‌های هدایت سرخپوشان است

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور هوشنگ نصیرزاده علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی