Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از مجموعه تولید محتوای دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی با محوریت ازدواج و خانواده وتقدیر از عوامل برگزاری این جشنواره در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این مراسم عصر امروز چهارشنبه با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم اظهار کرد: تجربه نخست البرز در برگزاری مجازی یک رویداد ملی هنری نمره قبولی گرفت و جوانان این استان ظرفیت های بالای خود را به نمایش گذاشتند.

اعظم کریمی افزود: جشنواره تدبیر زندگی با تلاش و کار جمعی از جوانان البرزی شکل گرفته است و می تواند نمونه ای مناسب برای دیگر دستگاه های اجرایی باشد.

وی با تاکید براینکه جشنواره تدبیر زندگی محلی برای معرفی هنرمندان جوان است گفت: وزارت ورزش و معاونت جوانان به واسطه این توانمندی و تلاش مجاب شد تا همراهی و حمایت خوبی را از تیم اجرایی داشته باشند و همراه جوانان برای خلق یک رویداد هنری باشند.

کریمی رویکرد وزارت ورزش و جوانان را حمایت از رویدادهای فرهنگ ساز حوزه جوانان از جمله ازدواج و آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: امیدواریم جوانان ما در این عرصه ظرفیت های بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه مشکلات البرز به واسطه مهاجرت های  صورت گرفته بسیار بالاتر از دیگر استان ها است گفت: در جهت کاهش معضلات اجتماعی در این استان انصافا کارهای خوبی در حال انجام است.

اسماعیلی فرد افزود: مهاجرت در کنار وجوه مختلف خود یک وجه مثبت دارد وآن تجمیع استعدادهای نقاط مختلف کشور است وباید از این ظرفیت به نحوه شایسته ای استفاده کرد.

وی خواستار تلاش بیشتر اهالی فرهنگ وهنر ورسانه استان البرز برای اصلاح دیدگاه ها به این استان شد و گفت:البرز سرزمین فرصت ها است و استانداری البرز از تمام ظرفیت خود برای معرفی آن استفاده خواهد کرد.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی نیز با بیان اینکه این جشنواره از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ مرداد به صورت مجازی و از طریق نمایش آثار به وسیله  شبکه های آپارات و اینستاگرام به میزبانی استان البرز برگزار شد گفت:این جشنواره با 99 اثر منتخب از مجموع ٣٧٣ اثر ارسالی، به صورت تخصصی در حوزه ازدواج و خانواده و با هدف تولید آثاری فاخر و موثر در تحکیم بنیان خانواده انجام گرفت.

سید محمدرضا حسینی با بیان اینکه دوره دوم جشنواره علیرغم مشکلات ایجاد شده ناشی از بحران کرونا از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است افزود:در برگزاری این رویداد ملی جوانان البرزی محور کار بودند و نوید این را میدهم که با حمایت های لازم در آینده این جشنواره می تواند اثربخشی بالایی در حوزه های اجتماعی و هنری داشته باشد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از مجتبی علی مردانی خبرنگار خبرگزاری برنا در استان البرز به واسطه همراهی رسانه ای و پوشش مطلوب اخبار این رویداد هنری با اهداء لوح تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                             

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج البرز جشنواره وزارت ورزش جوانان تولید محتوا تدبیر زندگی ورزش و جوانان وزارت ورزش استان البرز تدبیر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان

همزمان با دومین روز از دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و این سازمان اقدامات قابل توجهی در این حوزه در شهر اصفهان انجام داده و اقدامات ویژه ای در دستور کار خود دارد.

دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان از روز گذشته در محل دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

برای برای نخستین‌بار در کشور امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 749815

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان