Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:59:59 GMT

ادعای محسن رضایی در مورد سلاح ترور شهید فخری زاده

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۹۹۳۳

ادعای محسن رضایی در مورد سلاح ترور شهید فخری زاده

به گزارش جماران؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنا بر اعلام رییس ستاد کل نیروهای مسلح پیشرفت های خوبی در پیگیری پرونده ترور شهید فخری زاده حاصل شده و تلاش هایی برای یافتن عاملان این ترور صورت گرفته است.

وی گفت: بنا بر اعلام سردار باقری در این ترور از سلاحی استفاده شده که مربوط به ناتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: چون جاسازی دقیقی از محل عبور شهید فخری‌زاده انجام شده بود و تیرها صدا خفه کن داشته؛ خانواده شهید و محافظان صدای گلوله را نمی‌شنیدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سرلشکر باقری تشریح کرد که در طی سال‌های اخیر بار‌ها سازمان‌های تروریستی قصد شهادت شهید فخری زاده را داشتند، ولی تلاش‌های آن‌ها خنثی می‌شد، ولی اینبار با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و استفاده از سلاح‌های لیزری و هوشمند که با ماهواره هدایت می‌شد توانست عملیات خود را با موفقیت انجام دهند.

تکمیل می شود...

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محسن رضایی ترور محسن فخری زاده ترور شهید فخری زاده سلاح ترور شهید فخری زاده سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انجام عملیات ضد صهیونیستی در شهر الرمله در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد